;
coinex

گلکسی رینگ سامسونگ فردا در کنگره جهانی موبایل رونمایی می‌شود

گلکسی رینگ سامسونگ که پیش‌تر در مراسم رونمایی از پرچمداران سری اس 24 به آن اشاره‌ای کوتاه شد، قرار است فردا در کنگره جهانی موبایل رونمایی شود.

سامسونگ در پایان رویداد Galaxy S24 Unpacked در ماه گذشته، همه ما را غافلگیر کرد. مدتی بود که شایعه شده بود که این شرکت در حال کار بر روی یک حلقه هوشمند جدید است، این شرکت با نمایش اجمالی از دستگاه جدید این شایعات را تأیید کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گلکسی رینگ سامسونگ

هنوز اطلاعات زیادی در مورد حلقه گلکسی که به طور رسمی معرفی شده است، وجود ندارد، اما هر آنچه که به رسانه‌ها راه پیدا کرده است، دستگاه را بسیار امیدوارکننده می‌کند. خوشبختانه، انتظارات فردا به پایان می‌رسد زیرا سامسونگ تأیید کرده است که بالاخره فردا در کنگره جهانی موبایل گلکسی رینگ را به نمایش می‌گذارد.

اگرچه ممکن است مدتی طول بکشد تا گلکسی رینگ برای عموم عرضه شود، اما سامسونگ تأیید کرده است که برای اولین بار در کنگره جهانی موبایل 2024 در بارسلون که فردا آغاز می‌شود، این حلقه هوشمند را به صورت عمومی به نمایش خواهد گذاشت. Galaxy Ring یک دستگاه پوشیدنی جدید خواهد بود که به کاربران امکان می‌دهد تناسب اندام و سلامت خود را با دستگاهی که پوشیدن آن بسیار راحت است و دارای سنسورهای تخصصی است اندازه گیری کنند.

7 new things we've learned about the Samsung Galaxy Ring

باید منتظر ماند و دید که آیا سامسونگ به بازدیدکنندگان غرفه خود اجازه می‌دهد تا با حلقه گلکسی رینگ به طور عملی استفاده کنند یا در پشت جعبه شیشه ای محافظ مانند اولین نسخه گلکسی فولد زمانی که در نمایشگاه MWC سال 2019 ظاهر شد، باقی می‌ماند.

به هر حال، هیجان‌انگیز است که در نهایت می‌توانیم ببینیم محصول کاملاً جدیدی که همه ما منتظر آن بودیم، چه شکلی است. این اولین نگاه ما به طراحی و ظاهر و ظاهر کلی خواهد بود، اگرچه باید دید که آیا سامسونگ نسخه تولیدی نهایی گلکسی رینگ را به نمایش می‌گذارد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گلکسی رینگ سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر