;
coinex

حضور Tecno در رویداد MWC ؛ از سگ روباتیک تا کنسول بازی AR

حضور Tecno در رویداد MWC امسال در بارسلون، با معرفی کنسول AR بی‌سیم Pocket Go و یک سگ روباتیک با نام Dynamic 1 همراه خواهد بود.

شرکت Tecno قرار است در کنگره جهانی موبایل که آن را با نام MWC می‌شناسیم، از محصولات جذابی رونمایی کند. Tecno Pocket Go یک کنسول دستی ویندوز است که برای کار با یک عینک AR طراحی شده است؛ ترکیبی واقعاً جذاب که قبلاً ندیده ایم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور Tecno در رویداد MWC

این هدست مجهز به صفحه نمایش 0.71 اینچی میکرو OLED است که با زاویه دید یک تلویزیون 215 اینچی از فاصله 6 متری مطابقت دارد. همچنین دارای تنظیمات قابل تغییر تا 600 درجه است. خود کنسول 50 درصد کوچکتر و 30 درصد سبک تر از سایر کنسول‌های بازی ویندوز مانند Asus ROG Ally است و بسیار شبیه به یک کنترلر Xbox است.

Tecno فاش کرد که این دستگاه دارای یک CPU 8 هسته‌ای 16 رشته‌ای با فرکانس تا 5.1 گیگاهرتز است. همچنین دارای یک فن خنک کننده و سه لوله مسی برای دفع گرما و یک باتری 50 وات ساعتی قابل تعویض است.

این عینک AR Pocket Vision نام دارد و دارای یک ژیروسکوپ شش محوره با الگوریتم هوش مصنوعی است که حرکات سر را یاد می‌گیرد.

Tecno announces wireless AR glasses with handheld console and Dynamic 1 robot dog

Pocket Go دارای جعبه هوشمند Tecno است که به عنوان یک مرکز برای مدیریت بازی‌ها و تنظیمات عمل می‌کند. همچنین به عینک AR Pocket Vision و خود کنسول اجازه می‌دهد تا به سایر دستگاه‌های Tecno متصل شوند و به عنوان یک ایستگاه کاری متحرک عمل کنند.

اما محصول دیگری که Tecno قرار است از آن رونمایی کند، ربات جالب آن است. طراحی ربات سگ آن با الهام از ژرمن شپرد با هدف ارائه سرگرمی‌های خانگی هوشمند، کمک و آموزش طراحی شده است. Tecno گفت که عملکرد آن کاملا شبیه یک حیوان خانگی خواهد بود.

Tecno announces wireless AR glasses with handheld console and Dynamic 1 robot dog

نام این ربات که داینامیک 1 است، دارای گشتاور خروجی 45 نیوتن متر بر کیلوگرم است، به این معنی که سگ می‌تواند بدون زحمت از پله‌ها بالا برود. همچنین می‌تواند تعظیم کند و پنجه خود را نشان بدهد. یک سیستم هوش مصنوعی HyperSense Fusion و دوربین عمق سنج Intel Real Sense D430 از تحرک پایدار آن مراقبت می‌کند که به آن اجازه می‌دهد موانع را تشخیص دهد و در اطراف آنها حرکت کند. این ربات مجهز به یک پردازنده 8 هسته‌ای نامشخص است.

این سگ دارای فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی، اتصال وای فای 6 و بلوتوث 5.2 است و می‌توان آن را از طریق یک برنامه تلفن هوشمند کنترل کرد، اما در آنجا از کنترل از راه دور و دستورات صوتی نیز پشتیبانی می‌کند. Dynamic 1 دارای یک باتری 15000 میلی آمپر ساعتی است که 90 دقیقه انرژی برای این ربات فراهم می‌کند و می‌توان آن را به طور جداگانه تعویض و شارژ کرد.

در واقع، بعید است که اصلا این ربات به مرحله تجاری‌سازی برسد. تکنو گفت که رونمایی از این سگ به منظور نمایش قابلیت‌های نوآورانه این شرکت در زمینه رباتیک پیشرفته و هوش مصنوعی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد حضور Tecno در رویداد MWC چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر