;
coinex

سیستم تشخیص چهره Metalenz از سنسور ISOCELL سامسونگ استفاده می‌کند

سنسور جدیدی که سامسونگ برای اسکن سه‌بعدی چهره و نقشه‌برداری آن توسعه داده است، توسط سیستم تشخیص چهره Metalenz مورد استفاده قرار گرفت.

دو ماه پیش، سامسونگ از دو سنسور ISOCELL جدید رونمایی کرد: ISOCELL Vizion 63D و ISOCELL Vizion 931. یکی از این سنسورها اکنون در مکانیزم جدید و انقلابی باز کردن قفل چهره سه بعدی که متالنز توسعه داده است، استفاده می‌شود. این نشان‌دهنده برتری سنسور جدید نقشه‌برداری عمق سه‌بعدی سامسونگ است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سیستم تشخیص چهره Metalenz

متالنز یک شرکت اپتیک است که از آزمایشگاه هاروارد منشعب شده است و توسط شرکت هایی مانند اینتل و SDK پشتیبانی می شود.

متالنز، شرکتی که سیستم‌های نوری را برای کاربردهای الکترونیکی مصرفی، خودرو و اینترنت اشیا طراحی و توسعه می‌دهد، اولین سیستم کامل بیومتریک چهره سه بعدی خود را به نام Polar ID معرفی کرد. این سیستم از سنسور ISOCELL Vizion 931 سامسونگ به عنوان یک موتور سبک برای سیستم تصویربرداری مرتب‌سازی قطبی انقلابی خود استفاده می‌کند. متالنز راه‌حل‌های تصویربرداری و حسی می‌سازد که در حال حاضر در چندین گوشی هوشمند استفاده می‌شود. اکنون، این شرکت سیستم کامل اسکن سه بعدی چهره، تشخیص و باز کردن قفل خود را ایجاد کرده است که می تواند در دستگاه های مختلف از جمله گوشی های هوشمند و تبلت ها استفاده شود.

استفاده از سنسور ISOCELL سامسونگ در سیستم تشخیص چهره Metalenz

این شرکت اپتیک ادعا می کند که Polar ID “تنها سیستم تصویربرداری درجه یک مصرف کننده در جهان است که می تواند حالت قطبش کامل نور را حس کند.” این بدان معناست که می‌تواند با یک تصویر کار کند، در حالی که سایر سیستم‌های بازگشایی چهره سه بعدی برای کار به چندین تصویر نیاز دارند. این سیستم جدید کل فرآیند را سریعتر و دقیق تر می کند. این شرکت ادعا می کند که Polar ID تا 50 درصد مقرون به صرفه تر و کوچکتر از سیستم‌های بازگشایی چهره سنتی است.

متالنز گفت که مشارکت آن با سامسونگ برای حسگر ISOCELL Vizion 931 و قابلیت تولید انبوه آن، امکان پذیرش سریع‌تر سیستم بیومتریک Polar ID در گوشی‌های هوشمند را فراهم می‌کند. این سیستم تشخیص چهره سه بعدی و بیومتریک را در طیف مادون قرمز نزدیک با بهره وری کوانتومی پیشرو در صنعت و فناوری پیشرفته شاتر جهانی ارائه می دهد.

سیستم Polar ID در نمایشگاه MWC 2024 در بارسلون اسپانیا به نمایش گذاشته شده است. بازدیدکنندگان در MWC می توانند ردپای امنیت، سرعت و مقرون به صرفه بودن Polar ID را در طراحی مرجع تلفن هوشمندی که از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می کند، تجربه کنند. ظاهراً چندین برند گوشی های هوشمند در حال ارزیابی Polar ID هستند و کیت های ارزیابی اضافی در سه ماهه دوم سال جاری در دسترس خواهند بود. می توان انتظار داشت که در نیمه دوم سال جاری یا سال آینده شاهد استفاده از آن در گوشی های هوشمند باشیم. این سیستم جدید را می توان در گوشی های هوشمند، دستگاه های AR/VR/MR، تبلت ها، لپ تاپ ها و غیره استفاده کرد.

سی وای لی، نایب رئیس تیم فروش و بازاریابی حسگر در سامسونگ الکترونیکس، گفت: «همکاری ما با متالنز فقط در مورد ترکیب فناوری ها نیست. این یک پیشرفت اساسی در قابلیت‌های تصویربرداری بیومتریک است و راه‌حل‌های بازگشایی چهره با امنیت و مقرون به صرفه‌تر را در مقیاس جهانی در دسترس قرار می‌دهد. ما می‌خواهیم با متالنز همکاری کنیم، شرکتی که تعهد ما را برای ارائه راه حل های رویایی به بازار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد استفاده از سنسور ISOCELL سامسونگ در سیستم تشخیص چهره Metalenz چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر