;
coinex

نسل ششم گوشی تاشوی سامسونگ احتمالا در ماه جولای معرفی شود

برای دیدن نسل ششم گوشی تاشوی سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ 6 احتمالا باید تا ماه جولای سال میلادی جاری منتظر باشیم.

رویداد بعدی Unpacked سامسونگ ممکن است شامل معرفی تعدادی از محصولات جدید باشد. این برند کره‌ای احتمالاً میزبان این رویداد در جولای 2024 خواهد بود و اکنون، تمام محصولاتی که می‌توانند در این رویداد هیجان‌انگیز رونمایی شوند، در ادامه آمده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نسل ششم گوشی تاشوی سامسونگ احتمالا در ماه جولای معرفی شود

به گفته‌ی سرشناس معروف TheGalox، این غول فناوری کره‌ای در حال برنامه‌ریزی برای عرضه مدل‌های نسل بعدی از خطوط تولید فعلی خود به همراه برخی دستگاه‌های کاملاً جدید است. به نظر می‌رسد که گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 برجسته ترین رویداد این رویداد هستند، اما این گوشی‌ها با سری گلکسی بادز 3 و گلکسی واچ 7 وارد بازار خواهند شد.

Samsung Galaxy Z Fold 6

یکی دیگر از نکات قابل توجه نیز حلقه هوشمند و جذاب سامسونگ است. قبلاً گزارش شده بود که این دستگاه پوشیدنی در ماه جولای عرضه می‌شود، بنابراین آخرین گزارش اساساً این شایعه را تأیید می‌کند. جدای از این، آنتونی توییت کرد که رویداد Unpacked جولای 2024 می‌تواند باعث شود که این شرکت یک سرویس جدید سامسونگ را نیز معرفی کند. با این حال، جزئیاتی در این مورد هنوز فاش نشده است.

این اطلاعات ادعا می‌کند که سری گلکسی تب اس 10 و هدست گلکسی XR ممکن است در این رویداد معرفی شوند، اما بعید به نظر می‌رسد. سامسونگ پس از انتشار اپل ویژن پرو، عرضه هدست خود را به تعویق انداخته بود، اما شایعات به معرفی سال 2024 اشاره داشتند. به عبارت دیگر، این دستگاه می‌تواند در اواخر سال 2024 رونمایی و سال آینده عرضه شود. به خاطر داشته باشید که این هنوز فقط حدس و گمان است، بنابراین برای اطلاعات دقیق‌تر باید همچنان منتظر باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد نسل ششم گوشی تاشوی سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر