;
coinex

با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024

اگر از جمله افراد تازه وارد به بازار رمزارزها هستید، در این مطلب قصد داریم با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024 را به شما معرفی کنیم.

در سالیان اخیر و در بین بازارهای مالی نوظهور، بازار ارزهای دیجیتال رشد شگرفی داشته و بسیار مورد توجه معامله‌گران قرار گرفته است.

اگرچه که ریسک سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها در حال حاضر بسیار بالاست و مانند هر بازار مالی دیگری، فعالیت در آن نیاز به آگاهی، مطالعه و تخصص دارد، اما همچنان افراد زیادی مایل به فعالیت در بازار کریپتو هستند و به همین دلیل ما در این مطلب به معرفی آینده دار ترین ارزهای دیجیتال می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024

سرمایه‌گذاری در بازار کریپتو با هر میزانی از سرمایه باید با آگاهی و شناخت و با توجه به تحلیل‌های موجود در بازار انجام شود. فضای پرنوسان بازار کریپتو سبب می‌شود تا بازار بسیار بی‌ثبات باشد و در نتیجه نمی‌توان به طور دقیق برترین ارزها برای سرمایه‌گذاری را معرفی کرد.

با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024
با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024

با وجود این و با توجه به نیازی که از طرف فعالان تازه وارد بازار کریپتو حس می‌شود، در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بپردازیم. فهرست زیر بر اساس نظر کارشناسان و تحلیلگران برجسته بازار کریپتو تهیه شده است.

بیت کوین (BTC)

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

بیت کوین به عنوان ارزشمندترین و نخستین ارز دیجیتال بازار کریپتو در حال حاضر از جمله بهترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 و سال‌های آینده محسوب می‌شود.

نخستین ارز دیجیتال بازار که کار خود را در سال 2009 با یک بنیانگذار ناشناس آغاز کرد، تا امروز عملکرد بسیار خوبی داشته و همیشه برترین ارز دیجیتال بازار از نظر ارزش واحد و حجم بازار بوده است.

در حال حاضر انتظار و پیش بینی بر این است که بیت کوین به عنوان یکی از با ارزش ترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 در سالیان آینده نیز برتری خود در بازار را به عنوان ارزشمندترین رمزارز حفظ کند و وضعیت خوبی داشته باشد.

با این اوصاف بیت کوین در سال جدید میلادی و سالیان آینده همچنان از جمله ارزهای دیجیتال با ارزش خواهد بود و گزینه ایده‌آلی برای سرمایه‌گذاری است.

اتریوم (ETH)

آینده دار ترین ارزهای دیجیتال

بعد از بیت کوین، اتریوم از جمله با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024 است که انتظار می‌رود عملکرد خوبی در سالیان آینده داشته باشد. این ارز دیجیتالی که به عنوان رقیب بیت کوین مطرح شد مدت زیادی است که از نظر ارزش واحد و حجم بازار در رده دوم و بعد از بیت کوین قرار دارد و از گزینه‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

اتریوم یک پلتفرم کاربردی با بلاکچینی اختصاصی است که در حال حاضر میزبان توکن‌های متعددی است. نکته جالب توجه اینکه توکن شبکه اتریوم برخلاف باور عمومی، اتر نام دارد و نه اتریوم.

از آنجایی که اتریوم در حال حاضر بنابر پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌ها یکی از ارزهای دیجیتال آینده دار محسوب می‌شود، گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بلندمدت به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

ارز نوت کوین (Notcoin) تلگرام چیست؟

بهترین نرم افزارها برای ترید ارز دیجیتال

بیت کوین کش (BCH)

بهترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025

بیت کوین کش به عنوان یک فورک جدید از شبکه بیت کوین، یکی از آینده دار ترین ارزهای دیجیتال بعد از بیت کوین و اتریوم محسوب می‌شود. این ارز دیجیتالی که در نتیجه بحثی در جامعه ماینرهای بیت کوین و در سال 2017 به عنوان یک فورک از شبکه اصلی جدا شد، در حال حاضر از ارزهای نسبتا ارزشمند بازار است که در شمار 30 ارز برتر بازار قرار می‌گیرد.

مشکل توسعه‌دهندگان بیت‌کوین کش با شبکه اصلی مربوط به مسئله سایز بلاک‌های شبکه بود و از آنجایی که همه توسعه‌دهندگان بیت‌کوین با این مسئله موافق نبودند، موافقان افزایش ظرفیت بلاک‌ها به طور مجزا شبکه بیت کوین کش را تاسیس کردند. این افراد در تلاش برای بهبود کارایی بیت کوین کش در تراکنش‌ها، ظرفیت هر بلاک را از 1 مگابایت در شبکه اصلی به 8 مگابایت در بیت کوین کش رساندند که این مسئله آن را به یکی از با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024 بدل می‌کند.

ارز بیت کوین کش با وجود اینکه در روزهای نخست معرفی ارزش زیادی داشت به مرور و با نوسانات بازار اصلاح قیمتی را تجربه کرد و حالا با وجود کاهش قیمت، همچنان از جمله بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

ترون (TRX)

با ارزش ترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025

ترون نیز از جمله بهترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 و سالیان آینده به نظر می‌رسد. این ارز دیجیتالی با نماد TRX یک سیستم‌عامل مبتنی بر بلاکچین است که باهدف بهینه‌سازی تکنولوژی بلاکچین برای استفاده‌های روزمره طراحی شده است.

در شرایطی که بیت کوین از 6 تراکنش در هر ثانیه و اتریوم از 25 تراکنش در ثانیه پشتیبانی می‌کنند، ترون این عدد را به 2000 تراکنش در ثانیه رسانده و این مسئله آن را به یک ارز مناسب برای استفاده روزمره و آینده بلاکچین بدل کرده است.

ترون مانند اتریوم می‌کوشد که یک پلتفرم جامع خدماتی در بلاکچین باشد و در سال 2018 سرویس اشتراک فایل بیت تورنت را راه‌اندازی کرد که گام بزرگی برای این شبکه محسوب می‌شود. اساسا ترون میزبان خوبی برای انواع شبکه‌ها، برنامه‌های غیرمتمرکز و انواع ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود و می‌توان آن را یکی از با ارزش ترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 قلمداد کرد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی بیت کوین در سال 2024

پیش بینی قیمت اتریوم 2024

کاردانو (ADA)

ارزهای دیجیتال آینده دار

کاردانو نیز از جمله با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024 محسوب می‌شود که می‌تواند آینده بسیار درخشانی داشته باشد. این ارز به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم‌های بلاکچینی اثبات سهام، توسط جمعی از افراد مبتکر و خلاق توسعه داده شده است.

ایده اصلی کاردانو به عنوان یکی از آینده دار ترین ارزهای دیجیتال توزیع مجدد قدرت از نهادها و ساختارهای متمرکز به سمت جامعه و مردم عادی است تا نتیجه نهایی یک جامعه شفاف، ایده‌آل و به تعبیری، جامعه‌ای بلاکچینی باشد.

طراحان کاردانو به عنوان یکی ارزهای دیجیتال آینده دار معتقدند که تا همین حالا هم بخشی از ایده خود را عملی کرده‌اند و برای مثال می‌توان به کمک کاردانو به شرکت‌های کشاورزی جهت رهگیری محصولات به کمک خرده‌فروشی‌ها برای تشخیص اجناس تقلبی و امکان رمزگذاری مدارک تحصیلی برای جلوگیری از جعل آن‌ها اشاره کرد که همگی به واسط کاردانو ممکن شده‌اند.

پولکادات (DOT)

ارزهای دیجیتال با ارزش

پولکادات نیز از جمله ارزهای دیجیتال با ارزش محسوب می‌شود که انتظار می‌رود در سال‌های آینده رشد خوبی داشته باشد. این پلتفرم در واقع یک پروتکل چندلایه بلاکچینی و متن باز است که انتقال ارز دیجیتال یا هر اطلاعات دیگری را ساده‌تر می‌کند.

در نتیجه این مسئله، شمار زیادی از بلاکچین‌ها می‌توانند در بستر پولکادات با هم همکاری کنند و این مسئله سبب شده تا پولکادات را به درستی اینترنت بلاکچین و یکی از با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024 بنامند.

پولکادات به عنوان یکی از آینده دار ترین ارزهای دیجیتال تصمیم دارد که مشکل اساسی همه بلاکچین‌ها یعنی معضل ارتباط بین بلاکچینی را برطرف کند و در عین حال مقیاس‌پذیری بالایی داشته باشد. امکان ارتقای پولکادات بدون هاردفورک نیز سبب شده تا این ارز یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری باشد.

بایننس کوین (BNB)

با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024

بایننس کوین نیز از جمله بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری محسوب می‌شود که با هدف تسهیل مبادلات مالی در صرافی بایننس به عنوان بزرگترین صرافی بازار رمزارزها ایجاد شد.

ارز بایننس کوین که ابتدا بر بستر شبکه اتریوم طراحی شده بود، به مرور به حجم معاملاتی و ارزش بازار بالایی رسید و همین مسئله نیز منجر به ایجاد شبکه و بلاکچین اختصاصی بایننس به نام بایننس اسمارت چین و انتقال شبکه BNB بر روی آن شد.

حالا بایننس کوین یکی از ارزشمندترین و بهترین توکن‌های حاکمیتی عرضه شده توسط صرافی‌ها محسوب می‌شود که به نظر در دراز مدت هم ارزش بازار خود را حفظ می‌کند.

پشتوانه خوب بایننس کوین و شهرت صرافی بایننس آن را به یکی از با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024 بدل کرده است. از دیگر مزایای بایننس کوین به جز این موارد می‌توان به تخفیف بایننس برای کارمزد تراکنش‌های انجام شده با بایننس کوین اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت دوج کوین 2024

بهترین شت کوین های 2024

ریپل (XRP)

با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024

ریپل نیز از جمله ارزهی دیجیتال آینده دار محسوب می‌شود که از نظر ارزش بازار و قیمت واحد وضعیت خوبی در بازار دارد اما چند سالی است که درگیر یک پرونده حقوقی سنگین شده و این مسئله شدیدا از نظر فاندامنتال بر قیمت و وضعیت آن موثر است.

ریپل ایده‌ای متفاوت با دیگر ارزها دارد و قصد دارد با کمک بانک‌های مختلفی در سراسر دنیا، امکان انتقال آنی، مستقیم و فرامرزی پول را فراهم کند. با این وصف، کاربران اصلی ریپل در نهایت بانک و شرکت‌های بزرگ خواهند بود.

ریپل از زمان عرضه تا امروز نیز در انجام ایده‌های خود نسبتا موفق عمل کرده و توانسته با برخی از بزرگترین بانک‌ها و سازمان‌های مالی آمریکایی همکاری کند و نهادهای زیادی قصد استفاده از ریپل برای افزایش سرعت فعالیت‌های خود دارند. با این اوصاف ریپل در حال حاضر از جمله بهترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 محسوب می‌شود.

البته که در حال حاضر همچنان تکلیف پرونده حقوقی ریپل به طور دقیق مشخص نشده و این مسئله نگرانی‌هایی درباره آینده این ارز دیجیتال ایجاد کرده است. اما در مجموع پیش‌بینی می‌شود که ریپل به عنوان یکی از آینده دار ترین ارزهای دیجیتال وضعیت خوبی در آینده داشته باشد.

سولانا (SOL)

با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024

سولانا نیز از جمله با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024 محسوب می‌شود که با توان پردازش هزاران تراکنش در ثانیه معرفی شد و سروصدای زیادی به پا کرد.

البته شبکه سولانا در سالیان اخیر به خاطر برخی مشکلات فنی با توقف‌هایی کوتاه همراه شد و ورشکستگی صرافی بزرگ FTX به عنوان یکی از مهمترین حامیان آن هم تاثیر بدی بر روند مثبت آن داشت، اما با همه این‌ها سولانا همچنان یکی از ارزهای دیجیتال با ارزش محسوب می‌شود.

رشد سولانا در مدت اخیر هم ادامه داشته و حتی اخیرا از اولین گوشی هوشمند مبتنی بر وب 3 هم رونمایی کرده است. در مجموع هم تحلیلگران و کارشناسان بازار کریپتو شدیدا به آینده آن امیدوار هستند و انتظار می‌رود که این ارز آینده درخشانی داشته باشد.

آوالانچ (AVAX)

با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024

آوالانچ نیز از جمله با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024 محسوب می‌شود. ارز دیجیتال شبکه آوالانچ با نام آواکس شناخته می‌شود و این پروژه هدف خود را بهبود مقیاس‌پذیری بدون لطمه‌زدن به خاصیت غیرمتمرکز بلاکچین اعلام کرده است. این چیزی است که برخی از ارزهای دیجیتال معروف دقیقا برعکس آن حرکت می‌کنند و به ضرر خاصیت عدم تمرکز، به بهبود مقیاس‌پذیری اقدام می‌کنند.

ساختار شبکه آوالانچ به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 با دیگر رمزارزها متفاوت است و از سه بلاکچین با نام‌های X-Chain ،C-Chain و P-Chain ساخته شده که ساختار متفاوتی نسبت به دیگر ارزها محسوب می‌شود.

اتفاقا همین مسئله و تفاوت ساختاری آوالانچ که مزایای زیادی به آن بخشیده، از مهمترین دلایل بدل شدن آوالانچ به یکی از با ارزش ترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 محسوب می‌شود.

هر سه بلاکچین تشکیل‌دهنده پلتفرم، عملکرد متفاوت و نقش متفاوتی در ساختار آوالانچ دارند و برای مثال X-Chain برای مدیریت دارایی‌ها کاربرد دارد و از پروتکل اجماع آوالانچ استفاده می‌کند. از طرف دیگر C-Chain جهت ساخت و طراحی قراردادهای هوشمند کاربرد دارد و برای هماهنگ کردن ولیدیتورها به کار می‌آید.

نحوه کار پروتکل آواکس به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال آینده دار به این قرار است که همه نودها را به طور موازی و همزمان مشغول نگه‌میدارد و این مسئله سبب می‌شود که هر یک از آن‌ها قادر به بررسی تاییدیه‌های گره‌هایدیگر باشند. بعد از اینکه به طور تصادفی یک نمونه‌گیری انجام شود، تراکنش نهایی ثبت می‌شود.

این فرایند در نظر کمی پیچیده و زمان‌ّبر به نظر می‌رسد اما باید بدانید که مقیاس‌پذیری بی‌نظیر شبکه آوالانچ می‌تواند انجام بیش از 6 هزار تراکنش در ثانیه را تضمین کند. در مجموع آوالانچ همانطور که گفتیم از با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024 به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو 2024

پیش بینی قیمت شیبا اینو 2024

دش (Dash)

با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024

دش به عنوان یک ارز نسبتا قدیمی و شناخته‌شده‌تر نسبت به برخی از موارد این لیست، در سال 2014 و به عنوان یک بلاکچین منبع باز با ارز دیجیتال متمرکز بر شبکه پرداخت جهانی با ماهیتی غیرمتمرکز راه‌اندازی شد و در حال حاضر از ارزهای دیجیتال با ارزش بازار محسوب می‌شود.

بنابر توضیحات ارائه شده توسط توسعه‌دهندگان شبکه دش در وایت‌پیپر این ارز، هدف دش بهبود عملکرد بیت کوین به عنوان یک وسیله ارائه حریم خصوصی بالاتر و در عین حال تراکنش‌های سریعتر است.

جالب است بدانید که نام دش (Dash) ترکیب و مخففی از دو کلمه پول دیجیتال (Digital Cash) است که به عنوان هاردفورکی مستقل از لایت کوین تاسیس شده و توسعه یافته و در مجموع هم بهبودهای زیادی نسبت به لایت کوین و بیت کوین داشته است. توسعه‌دهندگان دش همچنین تمرکز زیادی روی حریم خصوصی و امنیت دارند و این مسئله آن را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 بدل می‌کند.

تزوس (XTZ)

با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024

تزوس نیز از جمله با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024 محسوب می‌شود که یک شبکه بلاکچین مبتنی بر اسمارت کانترکت است و از لحاظ کارکرد شبیه به اتریوم محسوب می‌شود. البته هدف تزوس ارائه زیرساختی به مراتب پیشرفته‌تر از اتریوم و به طوری است که در طول زمان بدون خطر ایجاد هاردفورک مستقل تکامل پیدا کند، یعنی مشکلی که اتریوم و بیت کوین از ابتدا با آن درگیر بوده‌اند.

تزوس به عنوان یکی از از با ارزش ترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 مدعی است که با مشکلاتی اینچنینی مواجه نمی‌شود و با وجود یک زیرساخت حرفه‌ای و دقیق، هر معضلی را بدون ایجاد هاردفورک برطرف خواهد کرد. همین مسئله اقبال و امید زیادی به آینده تزوس ایجاد کرده و در نتیجه این ارز به یکی از ارزهای دیجیتال آینده دار بدل شده است.

نکته مهمی که درباره این مورد از ارزهای دیجیتال با ارزش باید بدانید اینکه شبکه بلاکچین تزوس را هولدرهای اختصاصی تزوس یعنی XTZ اداره می‌کنند و با داشتن این ارز می‌توانید در نظرسنجی‌های مربوط به آینده اکوسیستم شرکت کرده و نظر خود را اعلام کنید.

تزوس با وجود تمام این موارد بر امنیت، قابل ارتقا بودن و پایدار بودن تمرکز خاصی دارد و این مسئله سبب شده تا تزوس در حال حاضر از جمله ارزهای آینده‌دار بازار محسوب شود.

تون کوین (TON)

با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024

یکی از پرسروصداترین ارزهای دیجیتال مدت اخیر، ارز دیجیتال تلگرام است که می‌تواند در آینده یکی از با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024 باشد.

بنیانگذار تلگرام یعنی پاول دورف ارز دیجیتال تلگرام را با نام تون کوین راه‌اندازی کرد و این ارز از زمان راه‌اندازی به یکی از برترین ارزهای بازار از نظر سرعت رشد مارکت کپ بدل شد و ارزش بازار چند میلیاردی پیدا کرد.

البته به دلیل مشکلاتی تون کوین روی کاغذ ارزی متعلق به تلگرام نیست و همین مسئله کمی رشد و توسعه آن را کند کرده است. با این اوصاف تلگرام همچنان به حمایت همه‌جانبه از تون کوین ادامه می‌دهد و در واقع بخش مهمی از پیشرفت تون کوین هم ناشی از همین فعالیت تلگرام محسوب می‌شود که آن را به یکی از ارزهای دیجیتال با ارزش بدل کرده است.

تلگرام قبل از راه‌اندازی تون کوین در حال توسعه بلاکچین اختصاصی خود با نام گرام بود اما درگیری حقوقی تلگرام با SEC باعث توقف آن پروژه شد و در نتیجه تلگرام هم مانند بسیاری دیگر از غول‌های فناوری قید توسعه بلاکچین و ارز اختصاصی خود را زد. با وجود این دوروف قصد نداشت دنیای ارزهای دیجیتال را به طور کامل کنار بگذارد و در نتیجه تون کوین به عنوان ابزاری برای فعالیت در تلگرام متولد شد.

تلگرام در آگوست 2021 مخزن گیت هاب و دامنه ton.org را به املیاننکو و ماکاسوف واگذار کرد تا توسعه تون کوین را دنبال کنند. جالب است که نیکلای دوروف برادر پاول موسس تلگرام در خلق تون کوین نقش مهمی داشته است.

توسعه‌دهندگان تون کوین در رقابتی که بر سر مقیاس‌پذیری بیشتر وجود دارد مدعی هستند که این شبکه قادر به پردازش میلیون‌ها تراکنش در سریعترین زمان است و در عین حال امنیت و تمرکززدایی بالایی دارد که همه این‌ها تون کوین را به یکی از با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024 بدل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین توکن های NFT در سال 2024

پیش بینی قیمت ریپل 2024

الگوراند (ALGO)

با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024

الگوراند نیز از جمله بهترین با ارزش ترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 محسوب می‌شود که خوش‌بینی زیادی نسبت به آینده آن وجود دارد. این ارز دیجیتال یک شبکه دیفای یا غیرمتمرکز است که هدف خود را افزایش سرعت تراکنش‌ها اعلام کرده و مدعی به‌صرفه‌بودن از نظر اقتصادی، توسعه‌پذیری و مقیاس‌پذیری است.

الگوراند به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال آینده دار می‌کوشد مشکلات اساسی دیگر شبکه‌های بلاکچینی یعنی امنیت، مقیاس‌پذیری و تمرکززدایی را در یک پروتکل اجماع قدرتمند و سریع برطرف کند.

این معضل‌های سه‌گانه از جمله باگ‌ها و مشکلات مهم همه شبکه‌های بلاکچینی هستند به نحوی که به لحاظ منطقی و در عمل نمی‌توان به طور همزمان هرسه ویژگی امنیت، مقیاس‌پذیری و تمرکززدایی را به طور همزمان داشت و تمرکز بر هر یک می‌تواند منجر به از دست رفتن یک یا دو مورد دیگر شود.

در چنین شرایطی مدعای الگوراند برای داشتن هر سه مورد باعث ایجاد این سوال می‌شود که چطور می‌توان هر سه مشکل را رفع کرد؟ در پاسه باید گفت که پروتکل اثبات سهام خالص الگوراند یا PPoS آن با اثبات سهام به کار رفته در پلتفرم‌های دیگر چون کاردانو متفاوت است و این مسئله یکی از مهمترین مزایای این مورد از ارزهای دیجیتال با ارزش محسوب می‌شود.

البته الگوریتم اثبات سهام خالص هم از اثبات سهام مشتق شده اما ایده اصلی آن بر بهبود تحمل خطای بیزانس ضمن تامین امنیت و سرعت بالا برای شبکه است که در صورت اجرای درست، الگوراند را به یکی از با ارزش‌ترین ارزهای بازار کریپتو بدل می‌کند.

ایاس (EOS)

با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024

ایاس به عنوان یکی از با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024 می‌تواند به رکوردهای قیمتی بسیار بالایی برسد و به طور کلی آینده روشنی برای آن تصور می‌شود.

این ارز دیجیتال با قابلیت‌هایی که دارد در حال حاضر یکی از مناسب‌ترین ارزها برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و می‌توانید روی آن برای آینده حساب ویژه‌ای باز کنید.

بیت تورنت (BTT)

با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024

بیت تورنت به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید و سرمایه‌گذاری باشد. این پروژه جذاب که پیش از این هم رشدهای خوبی داشته و توانسته برخی اهداف خود را محقق کند، برخلاف توکن‌هایی چون شیبا و دوج کوین، یک توکن هدفمند با کارکرد مشخص محسوب می‌شود و در مجموع می‌تواند آینده درخشانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت لایت کوین 2024

پیش بینی قیمت بایننس کوین 2024

وی چین (VET)

با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024

وی چین نیز از جمله بهترین ارزهای دیجیتال بازار برای خرید محسوب می‌شود که می‌توان آن را در شمار با ارزش ترین ارزهای دیجیتال تا سال 2025 قرار داد.

وی چین در حال حاضر هم از جمله ارزهای ارزشمند بازار از نظر ارزش بازار محسوب می‌شود و در رتبه‌های بالای کوین مارکت کپ جای گرفته است.

البته از وی‌چین در مجموع و با توجه به اهداف و برنامه‌هایی که برای خود تعریف کرده انتظار بسیار بیشتری وجود دارد و اگر قرار باشد به تناسب برنامه‌های خود رشد کند، ارزش بازار به مراتب بیشتری خواهد یافت.

وی‌چین یک ارز کاربردی محسوب می‌شود که تیم توسعه‌دهنده‌اش تلاش زیادی صرف بهبود کارکردهای آن کرده‌اند که منجر به محبوبیت بیشتر آن در بازار شده است.

آیوتا (IOTA)

با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024

آیوتا نیز از جمله با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024 محسوب می‌شود که در مجموع اهداف و برنامه‌های درخشانی دارد و پتانسیل زیادی برای رشد در آینده نزدیک دارد.

اساسا آیوتا با سروصدای زیادی عرضه شد و در مدت کوتاهی رشد شگرفی هم داشت، اما در حال حاضر روندی نزولی دارد. با وجود این امید زیادی به برنامه‌ها و اهداف آیوتا وجود دارد و در مجموع انتظار می‌رود که آیوتا به یکی از ارزهای دیجیتال با ارزش بازار بدل شود.

سوالات متداول

آیا سرمایه‌گذاری روی بیت کوین کار درستی است؟

هر نوع ورود به بازار کریپتو با هر میزانی از سرمایه نیاز به آگاهی، شناخت و مطالعه بسیار دارد و باید با آگاهی از ریسک‌های موجود نسبت به خرید هر ارزی از جمله بیت کوین اقدام کرد.

آیا بازار کریپتو بازار مطمئنی برای سرمایه‌گذاری است؟

در حال حاضر نمی‌توان مسیر و آینده مشخصی برای بازار ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرد چراکه وضعیت این بازار به مسائل بسیاری از جمله توسعه اینترنت، سیستم‌های پرداخت، پذیرش بلاکچین، قوانین جدید و کمپانی‌های بزرگ فناوری بستگی دارد. اما با وجود همه این مشکلات، در حال حاضر حس کلی نسبت به بلاکچین و فناوری کریپتو بسیار مثبت است و انتظار می‌رود روزهای درخشانی در انتظار کریپتو باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره با ارزش ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر