;
coinex

ویژگی جدید گوگل مپس شما را بهتر راهنمایی می‌کند

از جمله مشکلاتی که در گوگل مپس وجود داشت این بود که توانایی شناسایی ورودی مکان‌ها را نداشت. اما با ویژگی جدید گوگل مپس این مشکل برطرف خواهد شد و شما را بهتر راهنمایی خواهد کرد.

از زمانی که Google Maps راه‌اندازی شد، این شرکت قابلیت‌های زیادی را به پلتفرم خود اضافه کرده است با این وجود این برنامه هنوز یک باگ بزرگ دارد و شما را به ورودی درست هدایت نمی‌کند. احتمالا برای شما هم پیش آمده که مکانی را در گوگل مپس سرچ کرده اید اما این برنامه شما را به طرف ساختمان هایی که در آن ورودی وجود ندارد هدایت کرده است. گوگل تاکنون پیدا کردن ورودی‌ها را بر عهده کاربران گذاشته بود اما خوشبختانه متوجه این مشکل شده و قابلیت جدیدی به برنامه خود اضافه کرده تا ورودی درست را به کاربران نشان دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های سفری اندروید

ویژگی جدید گوگل مپس

بر اساس گزارش جدیدی که Android Police منتشرکرده، نسخه 11.17.0101 برنامه Google Maps در اندروید ورودی چند مکان در آلمان و ایالات متحده را به کاربران نشان داده است. بر اساس گزارش‌ها، این پلت فرم ورودی‌ها را داخل یک دایره سفید به شما نشان می‌دهد. علاوه بر این، هنگامی که روی یک مکان با این نماد ضربه می‌زنید، گوگل مپس آن را قرمز کرده تا به شما کمک کند آن را از مکان‌های دیگر متمایز کنید.

طبق گزارش‌ها، گوگل تاکنون این ویژگی را برای چند کاربر منتخب ارائه کرده که می‌توان چنین تعبیر که شرکت هنوز در حال آزمایش ویژگی مذکور است.

هنوز مشخص نیست که این ویژگی چه زمانی به صورت عمومی منتشر خواهد شد اما به نظر می‌رسد زمان زیادی طول خواهد کشید تا گوگل ورودی‌های همه مکان‌ها را اضافه کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی قابلیت جدید گوگل مپس چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر