coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

قابلیت های جدید اینستاگرام معرفی شدند؛ تمرکز بر روی پیام مستقیم

متا قابلیت های جدید اینستاگرام را معرفی کرد؛ ویرایش پیام، پین کردن چت و مخفی کردن اعلان پیام ها قابلیت های جدیدی این پیام رسان هستند.
سرویس اشتراک گذاری عکس و ویدئوی شرکت متا از اضافه شدن سه قابلیت به شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد. با قابلیت های جدید این پلتفرم کاربران می‌توانند تا 15 دقیقه بعد از اسال پیام آن را ویرایش کرده، سه گروه چت یا یک چت دو نفره را پین کرده و با مخفی کردن اعلان پیام ها حریم شخصی خود را امن نگه دارند.

بیشتر بخوانید: متا: اپلیکیشن واتساپ به زودی در این گوشی‌ها غیر فعال می‌شود

قابلیت ویرایش پیام ها به کاربران اجازه می‌دهد تا 15 دقیقه بعد از ارسال پیام آن را بارها ویرایش کنند. البته باید بدانید که مشخص می‌شود که پیام شما ویرایش شده است. شما برای استفاده از این قابلیت کافیست بر روی پیامی که می‌خواهید ضربه بزنید و از بین گزینهای پیش رو ویرایش پیام را انتخاب کنید.

قابلیت بعدی که به اینستاگرام اضافه شده به کاربران این امکان را می‌دهد که مکالمات مهم را پین کنند. برای این کار کافیست چت مورد نظر را انتخاب کرده، صفحه را از چب به راست کشیده و گزینه پین را انتخاب کنید. البته در نظر داشته باشید که می‌توانید نهایتا سه چت گروهی، یک چت دو نفره یا سه پروفایل را پین کنید.

و آخرین قابلیت اضافه شده حریم خصوصی کاربران را حفظ می‌کند. متا مدتی است که تلاش می‌کند اطلاعات کاربران را امن نگه دارد.اکنون با این قابلیت کاربران می‌توانند اعلام پیام ها را مخفی کرده تا کسی از وجود آنها با خبر نشود. یک ویژگی دیگری نیز وجود دارد که به مکالمات را جذاب تر می‌کند. شما از این به بعد می‌توانید استیکر های مورد علاقه خود را ذخیر کرده و جواب پیام متنی دوستانتان را با یک استیکر جی‌آی‌اف، عکس یا ویدئو بدهید.

تمام کاربران اندروید و آیفون می‌توانند از این قابلیت ها استفاده کنند فقط کافیست برنامه خود را به روزرسانی کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران درباره‌ی قابلیت های جدید اینستاگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر