coinex
راهنمای خرید تکراتو

چراغ های راهنمایی پرنده، در امارات به پرواز درخواهند آمد

چراغ های راهنمایی پرنده در امارات راه اندازی می‌شود.به تازگی چراغ راهنمایی طراحی شده که در سطح شهر پرواز کرده و ترافیک را کنترل می‌کند.

در امارات چراغ راهنمایی طراحی شده که در سطح شهر پرواز کرده و ترافیک را کاهش می‌دهد. این چراغ راهنما  به شکل یک پهباد هوشمند طراحی شده و می‌تواند در سراسر شهر پرواز کند.

بیشتر بخوانید: دانشمندان هوش مصنوعی درست شبیه به کودک انسان‌ خلق کردند که می‌تواند رشد کند

سخنگوی وزیر داخله‌ی امارات در همایش جهانی پلیس WPS که سه شنبه برگزار شد اعلام کرد که چراغ های راهنمایی پرنده به زودی کار خود را آغاز خواهد کرد. این محصول که جز اولین محصول در نوع خود به حساب می‌آید، با یک پرینتر سه بعدی طراحی شده و با با هر بار شارژ تا ۲۵ دقیقه کار می‌کند تا ماموران پلیس بتوانند به محل برسند.

سخنگوی وزیر داخله‌ی امارات در این باره توضیح داد:« از این پهپاد می‌توان به عنوان چراغ راهنمایی موقت هنگام بروز موارد اضطراری یا خرابی چراغ‌های راهنمایی استفاده کرد. در حال حاضر این نسخه‌ی آزمایشی است اما به‌زودی تولید نهایی آغاز می‌شود.»

در همایش سه‌روزه‌ی WPS نیروهای پلیس از 138 کشور جهان از جمله FBI، پلیس نیویورک NYPD و اینترپل گرد هم جمع شدند. در جریان این مراسم جدید‌ترین تکنولوژی‌های پلیسی، امنیت سایبری و ایمنی جاده‌ای در آن به نمایش در آمدند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی چراغ های راهنمایی پرنده چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر