;
coinex

احتمالا آیفون تاشو اپل زودتر از انتظار رونمایی شود

مدت زیادی است که شایعات به ساخت یک آیفون تاشو اپل اشاره دارند و حتی گفته شده بود اپل می‌خواهد این دستگاه‌ را تا سال 2027 عرضه کند. اما یک گزارش جدید مدعی شده این گوشی زودتر از انتظار، رونمایی می‌شود.

طبق این گزارش، اپل تصمیم گرفته است زمان عرضه آیفون تاشو را یک سال جلو بیاندازد و انتظار می‌رود این گوشی تا سال 2026 معرفی شود. مشخص نیست این دستگاه تاشو از نوع تاشو کتابی خواهد بود (مانند Galaxy Z Fold) یا از نوع صدفی (مانند Galaxy Z Flip).


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شایعه: آیفون تاشو اپل در سال 2026 عرضه می‌شود

از آنجایی که اپل در حفظ رازهای مربوط به محصولات جدید خیلی محتاط است، اطلاعات زیادی در خصوص آیفون‌های تاشو وجود ندارد و حتی شرکت هنوز وجود این گوشی‌ها را تائید نکرده است.

با این حال، گزاراشات زیادی مدعی در حال ساخت بودن آیفون تاشو شده‌اند اما اینکه آیا اپل در نهایت آن‌ها را عرضه می‌کند یا خیر، مسئله‌ای دیگر است.

احتمالا آیفون تاشو اپل زودتر از انتظار رونمایی شود

اخیرا کمپانی اپل پروژه ساخت ماشین خود را پس از حدود ده سال کار بر روی آن و هزاران میلیارد دلار هزینه، متوقف کرده است و ممکن است چنین تصمیمی را برای دیگر محصولات جدیدش همچون گوشی تاشو بگیرد.

با این حال، حتی اگر آیفون‌های تاشو تا سال 2026 عرضه شوند، مطمئنا گوشی‌های تاشوی سامسونگ که تا آن سال، نسل هشتم آنها وارد بازار می‌شود، رقبای سختی برای اولین آیفون‌های تاشوی اپل خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این موضوع چیست؟ به نظر شما دستگاه تاشو اپل می‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند و در رقابت با گوشی‌های تاشو دیگر پیروز شود؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر