;
coinex

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی S23 در اواخر این ماه منتشر خواهد شد

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی S23 در اواخر این ماه و همراه با وصله امنیتی مارس 2024 در کره جنوبی منتشر خواهد شد. پس از کره، نوبت به کشورهای دیگر نیز خواهد رسید.

طبق گفته‌های شرکت سامسونگ، به‌روزرسانی One UI 6.1 برای سری گلکسی S23 همراه با وصله امنیتی مارس 2024 به زودی در کشور سازنده یعنی کره جنوبی منتشر خواهد شد. بنابراین سری پرچمدار سال گذشته سامسونگ به زودی آخرین آپدیت نرم افزاری را به همراه آپدیت امنیتی ماه مارس دریافت خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی S23

سامسونگ معمولا هر سه ماه یک به‌روزرسانی امنیتی را برای سری گلکسی S23 در کره ارائه می‌کند. از آنجایی که این شرکت هنوز به‌روزرسانی امنیتی این سه‌ماهه را ارائه نکرده، انتظار می‌رود که تا پایان این ماه یک به‌روزرسانی امنیتی را منتشر کند. به احتمال زیاد این به‌روزرسانی همان پچ امنیتی مارس 2024 خواهد بود.

با توجه به این نکته و اعلامیه‌ای که به تازگی توسط سامسونگ پخش شده، ممکن است که تا پایان این ماه، حداقل در کشور کره، شاهد عرضه رابط کاربری One UI 6.1 در سری گلکسی S23 باشیم.

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی S23

زمانی که سامسونگ نسخه جدید One UI را در دسترس دارندگان سری گلکسی S23 در کره قرار دهد، انتشار آن در سایر مناطق نیز آغاز خواهد شد. به عبارت دیگر، آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 در کمتر از یک ماه دیگر، در تمام گوشی‌های سری گلکسی S23 ظاهر خواهد شد.

هنگامی که این اتفاق بیفتد، سامسونگ باید عرضه One UI 6.1 برای بقیه گوشی‌های پرچمدار مانند گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فود 5 را آغاز کرده و سپس به سراغ دستگاه‌های میان رده برود. شایان ذکر است که انتشار وصله امنیتی مارس 2024 برای سری Galaxy S23 هم اکنون در آمریکا در حال انجام است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی S23 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر