coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اینترپل به دنبال مالک کوروش کمپانی است

چندی پیش قوه قضائیه ار پلیس اینترپل خواست تا در پیدا کردن مالک کوروش کمپانی با آنها همکاری کند اکنون اینترپل برای شریفیان اعلان قرمز صادر کرده است.

پس کلاهبرداری میلیاردی کوروش کمپانی و در پی شکایت های زیادی که مطرح شده بود دستگاه های مربوطه اقدام به دستگیری موسس این کمپانی کردند اما مشخص شد که او از کشور گریخته است.

بیشتر بخوانید: خبر کلاهبرداری کوروش کمپانی بازتاب جهانی داشت

پس از فرار امیرحسین شریفیان از کشور قوه قضائیه اعلام کرد که از پلیس بین المللی اینترپل خواسته تا در انجام این پرونده و دستگیر مالک کوروش کمپانی با آنها همکاری کنند.

اکنون پس از پیگیری های انجام شده سعید منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا خبر اخبار تازه ای را اعلام کرده است. بر اساس گفته های وی اعلان قرمز بین‌المللی اینرتپل برای امیرحسین شریفیان، مالک کوروش کمپانی صادر شده است‌.

منتظرالمهدی، سخنگوی فراجا همچنین اعلام کرد که تا کنون تاکنون اینترپل در حل این پرونده خیلی خوب همکاری کرده است.  به هر حال باید دید سرانجام نتیجه این همکاری چه خواهد شد و آیا بالاخره این کلاهبردار دستگیر می‌شود یا نه.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مالک کوروش کمپانی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر