;
coinex

ساعت هوشمند آنر بند 9 به زودی عرضه خواهد شد

چند روز دیگر (18 مارس 2024) رویداد آنر برگزار می‌شود. در حالی که انتظار می‌رود تاکید اصلی بر روی معرفی گوشی‌های هوشمند جدید باشد، این شرکت اعلام کرده که در طول این رویداد، از ساعت هوشمند آنر بند 9 نیز رونمایی می‌کند.

شرکت از طریق اپلیکیشن آنر مال، از عرضه این دستگاه‌های پوشیدنی خبر داده است. تیزر نشان می‌دهد که طراحی هونر بند 9 شباهت زیادی به مدل قبلی خود دارد. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش مستطیلی است که با بند آن ترکیب شده است. اطلاعات دقیقی که شرکت ارائه داده است، کم است.

بیشتر بخوانید: تاریخ معرفی آنر Magic 6 RSR Porsche Design اعلام شد [+ مشخصات]

مشخصات ساعت هوشمند آنر بند 9

با این وجود، اطلاعات نشان می‌دهند که این دستگاه هوشمند توسط سازمان تایید بلوتوث SIG (گروه منافع ویژه) تایید شده است. بند 9 با شماره‌های مدل RHE-B39 و RHE-B19 در لیست ثبت شده و این لیست خبر از پشتیبانی از اتصال بلوتوث 5.3 می‌دهد.

ساعت هوشمند آنر بند 9

به علاوه، آنر بند 9 در صفحه جفت‌سازی دستگاه اپلیکیشن آنر ورزش و سلامت با توضیح “دستبند مد” لیست شده است. بر اساس این موارد، می‌توان انتظار داشت که آنر بند 9 اصلیت خود را در عناصر طراحی و قابلیت‌های پیشرفته مانیتورینگ سلامت بیشتر محکم کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره ساعت هوشمند آنر بند 9 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر