;
coinex

ساعت پخش سریال اهالی گلابز و تفنگ ها از شبکه تماشا [+ساعت پخش تکرار]

مجموعه‌ی هندی اهالی گلابز و تفنگ ها از شبکه تماشا روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از داستان و ساعت پخش سریال اهالی گلابز و تفنگ ها با ما همراه شوید.

سریال اهالی گلابز و تفنگ ها به کارگردانی کریشنا دی کی و راج نایدیمرو در سال ۲۰۲۳ در کشور هند ساخته شده است. مجموعه اهالی گلابز و تفنگ ها در ژانر کمدی، جنایی، عاشقانه و مهیج با الهام از رمانی به نام تریسی گیلاردی و بر گرفته از اعضای تیم موسیقی گانز ان روزز تولید شده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های هندی کمدی هستید، می‌توانید سریال را از سه‌شنبه 22 اسفند ماه سال 1402، از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال اهالی گلابز و تفنگ ها ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال اهالی گلابز و تفنگ ها از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال اهالی گلابز و تفنگ ها ساعت 23:00 خواهد بود. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت 17:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال اهالی گلابز و تفنگ ها از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال اهالی گلابز و تفنگ ها
ساعت پخش سریال اهالی گلابز و تفنگ ها

این مجموعه به قلم سومیت آرورا به نگارش درآمده است. بازیگرانی چون راجکومار رائو، دولکوئر سلمان، ادارش گوراو، ساتیش کایشیک، ویپین شارما، گلشن دوایا، شریا دانوانتاری، کریش رائو، تی.جی بانو و گوتام شارما در سریال اهالی گلابز و تفنگ‌ها به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سریال اهالی گلابز و تفنگ ها

پس از پرداختن به زمان پخش سریال اهالی گلابز و تفنگ ها از شبکه تماشا سراغ قصه‌ی این مجموعه کمدی جنایی هندی می‌رویم که درباره‌ی یک مکانیک جوان است که تلاش می‌کند عشق زندگی‌اش را بیابد، اما این کار چندان راحت نیست.

زمان پخش تکرار سریال اهالی گلابز و تفنگ ها از شبکه تماشا

در خلاصه داستان سریال اهالی گلابز و تفنگ ها آمده است: «پس از مرگ پدر یک مکانیک جوان، او تلاش می‌کند برای تغییر زندگی‌اش قدم بزرگی بردارد. وقتی خانواده آرجون با تهدیدی روبرو می‌شود، او درگیر مشکل بزرگی می‌شود.»

مدیر دوبله این سریال ناهید امیریان و صدابردار آن سعید عابدی و بهزاد توکلی است. رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، کریم بیانی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، امیر حکیمی، سیما رستگاران، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، سعید شیخ زاده، محمد صادقیان، سحر صحامیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، حسن کاخی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، علی منانی، علی منصوری راد، امیر منوچهری، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی و ناهید امیریان صداپیشه‌های این سریال هستند.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال اهالی گلابز و تفنگ ها نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

راجکومار رائو، دولکوئر سلمان، ادارش گوراو، ساتیش کایشیک، ویپین شارما، گلشن دوایا، شریا دانوانتاری، کریش رائو، تی.جی بانو و گوتام شارمادر این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال اهالی گلابز و تفنگ ها چند قسمتی است؟

این مجموعه در 7 قسمت به کارگردانی کریشنا دی کی و راج نایدیمرو ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال اهالی گلابز و تفنگ ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر