;
coinex

شایعه: گلکسی زد فلیپ 6 نمایشگر کاور بزرگتری دارد

چند روز پیش اعلام شد که زمان رونمایی گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 زودتر از معمول خواهد بود و این دو گوشی تاشو در ماه ژوئیه 2024 معرفی خواهند شد.

اخیرا شایعه جدیدی مدعی شده که صفحه نمایش کاور گلکسی زد فلیپ 6 نسبت به مدل‌ سال گذشته بزرگ‌تر خواهد بود. در ادامه به جزئیات این لیک و همچنین مشخصات فنی گلکسی Z Flip 6 که تاکنون فاش شده، می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات فاش شده گلکسی زد فلیپ 6

سال گذشته، سامسونگ طراحی تازه‌ای برای سری Galaxy Z Flip معرفی کرد و به‌جای یک نمایشگر کاور  1.9 اینچی، گلکسی زد فلیپ 5 به یک صفحه نمایش کاور 3.4 اینچی مجهز شد. حال افشاگری با نام @TheGalox مدعی شده صفحه نمایش کاور گلکسی Z Flip 6 با ابعاد 3.9 اینچی عرضه خواهد شد.

البته باور این شایعه تاحدودی سخت است چرا که رندرهای فاش شده از این گوشی، یک نمایشگر کاور 3.4 اینچی را نشان داده‌اند و همینطور بعید است سامسونگ دو سال متوالی طراحی یکی از مدل‌های دستگاهش را تغییر دهد.

شایعه: گلکسی زد فلیپ 6 نمایشگر کاور بزرگتری دارد

شایعه جدید ادعا می‌کند که این گوشی دارای یک ستاپ دوربین دوگانه 50 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل در پشت و یک لایه محافظ Gorilla Glass Armor برای صفحه‌نمایش بیرونی خواهد بود؛ در واقع دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با انتظارات همخوانی دارد، اما بعید است این لایه محافظ را روی نمایشگر کاور ببینیم.

طبق گفته‌های این منبع اطلاعاتی، احتمالا پردازنده این گوشی اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود که با 12 گیگابایت رم و سیستم خنک‌کننده بهتر همراهی می‌شود.

شایعات دیگر به یک باتری 4,000mAh، لولاهای بهتر و همینطور دریافت 7 ساله آپدیت اشاره می‌کنند. در نهایت، لازم به ذکر است که پیش از این برخی از افشاگری‌های این منبع اطلاعاتی اشتباه از آب درآمده است و این احتمال وجود دارد که این اطلاعات هم درست نباشند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر