;
coinex

اسپاتیفای موزیک ویدیوها را اضافه می‌کند تا YouTube Music را به چالش بکشد

اسپاتیفای اعلام کرده است که نمایش موزیک ویدیوها را از کشورهای منتخب خود آغاز خواهد کرد. به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد YouTube Music را به چالش بکشد.

Spotify در جهت تلاش برای بهبود بیشتر «ارتباط هنرمند با طرفدار»، در حال اضافه کردن موزیک ویدیوها به صفحه «در حال پخش» است. با دکمه «تغییر به ویدیو» که موزیک ویدیوی رسمی آهنگی را که در حال گوش دادن آن هستید، در تلفن یا تلویزیونتان نشان می‌دهد. این ویژگی تقریباً مشابه YouTube Music است که از زمان آغاز به کار از تغییر بین موسیقی و ویدیو پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: OpenAI واچتل (وکیل خرید توییتر) را برای مبارزه با شکایت ماسک استخدام می‌کند

اضافه شدن موزیک ویدئو به اسپاتیفای

این ویژگی در برنامه‌های اندروید، iOS و Spotify روی تلویزیون و دسکتاپ در دسترس خواهد بود. کاربران می‌توانند در حین پخش آهنگ بین صدا و ویدیو جابه‌جا شوند و جابه‌جایی به ویدیو در تلفن همراه نیز به سادگی چرخاندن دستگاه از حالت عمودی به جهت افقی است.

با این حال، در حال حاضر، موزیک ویدیوها در Spotify فقط در نسخه بتا موجود هستند. اسپاتیفای می‌گوید که موزیک ویدیوها در حال حاضر در بریتانیا، آلمان، ایتالیا، هلند، لهستان، سوئد، برزیل، کلمبیا، فیلیپین، اندونزی و کنیا در دسترس هستند تا در آینده به تمام نقاط جهان عرضه شوند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی قابلیت جدید اسپاتیفای چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر