;
coinex

سریال های نوروز 1403 ؛ معرفی برنامه‌های نوروزی شبکه‌های مختلف سیما

تقارن نوروز و ماه رمضان در سال 1403 باعث شده تا برنامه‌های نوروزی و رمضانی صداوسیما نسبتا مشترک و مشابه باشند. در این مطلب به معرفی سریال های نوروز 1403 می‌پردازیم.

در سالیان اخیر تنها شانس صداوسیما برای جلب مخاطب، مناسبت‌های مختلف از جمله نوروز و ماه رمضان بوده است. حالا که ماه رمضان با آخرین روزهای 1402 و ماه اول 1403 مقارن شده است، برنامه‌های سیمای ملی به طور مشترک برای رمضان و نوروز 1403 پخش می‌شوند.

در حال حاضر و بنابر اطلاعاتی که وجود دارد در کنداکتور شبکه‌های مختلف صداوسیما برای نوروز 1403 برنامه‌ها و سریال‌های متنوعی تدارک دیده شده است. در این مطلب قصد داریم اسامی سریال های نوروزی 1403 را به شما معرفی کنیم. پس با ما در معرفی سریال های تلویزیون برای نوروز 1403 همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال های نوروز 1403

از جمله موردانتظارترین سریال‌های نوروز 1403 برای عموم مخاطبان می‌توان به سریال‌های کمدی پایتخت، نون خ و زیرخاکی اشاره کرد. در حال حاضر پخش فصل جدید زیرخاکی و نون خ رسما تایید شده و گرچه هیچ قطعیتی برای پخش بخش جدیدی از پایتخت وجود ندارد اما شایعاتی هم درباره ساخت پایتخت 7 در جریان است که می‌تواند احتمال پخش آن به عنوان یکی از سریال های تلویزیونی عید نوروز را قوت بخشد.

از طرف دیگر و علاوه بر دنباله سریال‌های محبوب گذشته، چند سریال جدید نیز برای سال 1403 برنامه‌ریزی شده است که انتظار می‌رود با توجه به لیست بازیگران کاربلد و عوامل سازنده حرفه‌ایشان به آثار موفق و محبوبی بدل شوند. در ادامه به معرفی سریال های صدا و سیما برای نوروز 1403 می‌پردازیم. با ما باشید.

عیار مهیار

سریال های نوروز 1403
سریال های نوروز 1403
  • کارگردان: سیدجمال سیدحاتمی
  • بازیگران: کامران تفتی، متین ستوده، بهنام تشکر، سیامک انصاری، رامین ناصرنصیر و جواد انصافی
  • شبکه پخش: سه
  • تعداد قسمت ها: 30

اگر می‌پرسید کدام سریال ها در نوروز 1403 پخش می شوند ؟ یکی از اسامی جذاب در فهرست تمام سریال های نوروز 1403 سریال عیار مهیار با بازی کامران تفتی، بهنام تشکر و سیامک انصاری و کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی است. حاتمی به عنوان کارگردان این مورد از سریال های صدا و سیما برای نوروز 1403 پیش از این سابقه کارگردانی فصل اول سریال پرطرفدار مستوران را نیز در کارنامه دارد که از شبکه یک سیما پخش شد.

داستان عیار مهیار که در معرفی سریال های تلویزیون برای نوروز 1403 به آن می‌پردازیم آنطور که گفته شده در دوران صفویه جریان دارد. فیلمنامه این سریال 30 قسمتی را نیز محمدرضا محمدی‌نیکو تهیه کرده است.

در خلاصه داستان این مورد از سریال های تلویزیونی عید نوروز آمده که یک راهزن که دستگیر شده در پای چوبه دار و به عنوان آخرین تقاضا، خواهش می‌کند که مادرش را ببیند. در این شرایط یک جوانمرد برای رسیدن راهزن به خواسته‌اش وساطت می‌کند و همین مسئله تحول درونی برای راهزن به دنبال دارد که سبب می‌شود او به مسیر عیاری قدم بگذارد.

راهزن سابق و عیار فعلی یعنی مهیار بعد از این تحول و به خاطر هوش و ذکاوت بالایی که دارد می‌کوشد به مردم شهر و داروغه اصفهان در حل چالش‌های شهر کمک کند.

پس اگر از جمله طرفداران سریال‌های تاریخی هستید پیشنهاد می‌شود که در شب‌های نوروز به تماشای این سریال جذاب بنشینید. با توجه به فهرست بازیگران و تجربه‌های موفق سازندگان تصور بر این است که این سریال بسیار موفق باشد.

رویای نیمه‌شب

سریال های صدا و سیما برای نوروز 1403

  • کارگردان: حسن آخوندپور
  • بازیگران: هدایت هاشمی، نسرین بابایی، حسین رفیعی، بهار نوحیان، شهین تسلیمی
  • شبکه پخش: نامشخص
  • تعداد قسمت ها: نامشخص

اگر می‌پرسید چه سریال هایی در نوروز 1403 پخش می شوند ؟ در بین اسامی سریال‌های نوروزی 1403 نام سریال جذاب رویای نیمه‌شب نیز به چشم می‌خورد. رویای نیمه‌شب آنطور که گفته شد یک عاشقانه تاریخی است که توسط سیمای ملی برای ایام نوروز تدارک دیده شده است.

این مورد از سریال های صدا و سیما برای نوروز 1403 یک داستان عاشقانه را در دورانی دور و دراز روایت می‌کند و برای علاقه‌مندان به سریال‌های عاشقانه و تاریخی گزینه بسیار جذابی محسوب می‌شود. گفتنی است که فیلمنامه این مورد از سریال های نوروز 1403 اقتباسی از یک رمان عاشقانه است.

معرفی سریال های تلویزیون برای نوروز 1403 را با این نکته درباره سریال رویای نیمه‌شب به پایان می‌بریم که این سریال را حسین آخوندپور کارگردانی کرده که پیش از این نیز سریال عشق کوفی را کارگردانی کرده بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی عاشقانه

بهترین سریال های بر اساس بازی

هفت سر اژدها

معرفی سریال های تلویزیون برای نوروز 1403

  • کارگردان: ابوالقاسم طالبی
  • بازیگران: مجید واشقانی، جعفر دهقان، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، حمید صفت، زنده یاد شهرام عبدلی، سروش طاهری، امین زارع، بهارمحمدپور، فاطمه الطافی
  • شبکه پخش: سه
  • تعداد قسمت‌ها: نامشخص

اگر می‌پرسید کدام سریال ها در نوروز 1403 پخش می شوند ؟ یک پاسخ دیگر سریال هفت سر اژدها است که به عنوان یکی از بهترین سریال‌های نوروزی سیمای ملی برای شبکه سه سیما تدارک دیده شده است.

در این سریال مجید واشقانی بعد از درخشش در سری بازی‌های مافیا و پدرخوانده را در قامت یکی از شخصیت‌های اصلی خواهیم دید. کارگردانی سریال را نیز ابوالقاسم طالبی برعهده داشته است و مطابق اعلام قبلی، این مورد از سریال های تلویزیونی عید نوروز برای پخش از ساعت 19:00 در شبکه سه سیما به طور هر شب برنامه‌ریزی شده است.

از جمله بازیگران این سریال که تا این لحظه نام آن‌ها اعلام شده است می‌توان به مجید واشقانی، جعفر دهقان، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، حمید صفت، شهرام عبدلی، سروش طاهری و پرشمار چهره‌های شناخته‌شده دیگر اشاره کرد.

ابوالقاسم طالبی درباره ایده ساخت هفت سر اژدها که قرار است به عنوان یکی از تمام سریال های نوروز 1403 می‌گوید که بعد از بررسی پرشمار پرونده‌های مفاصد اقتصادی تصمیم می‌گیرد 7 مورد از آن‌ها را در یک سناریو بگنجاند. در طول داستان این سریال و به گفته طالبی شاهد شخصیت‌های بزرگ و تاثیرگذار فاسد از جمله وزیر و وکیل و غیره خواهیم بود. ساعت پخش سریال هفت سر اژدها از شبکه سه در رمضان و نوروز 1403

بدل

کدام سریال ها در نوروز 1403 پخش می شوند

  • کارگردان: علی مسعودی
  • بازیگران: شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی
  • شبکه پخش: سه
  • تعداد قسمت‌ها: 26

اگر می‌پرسید چه سریال هایی در نوروز 1403 پخش می شوند ؟ باید به نام سریال بدل اشاره کنیم. این سریال یک سریال طنز به کارگردانی علی مسعودی معروف به علی مشهدی است که بعد از تجربه ناموفق نوروز رنگی برای شبکه دو، بار دیگر وارد حوزه ساخت سریال شده است.

داستان این مورد سریال های صدا و سیما برای نوروز 1403 که در یک محله روایت می‌شود به زندگی یک خانواده مربوط است که به طور موروثی به عطاری اشتغال دارند و اتفاقات و چالش‌های مختلف را در این شغل تجربه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های علمی تخیلی نتفلیکس

بهترین سریال های طنز ترکی

رستگاری

سریال های تلویزیونی عید نوروز

  • کارگردان: مسعود ده نمکی
  • بازیگران: حمیدرضا هدایتی، علیرضا استادی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، رامبد شکرآبی، کاوه سماک‌باشی، افشین سنگ‌چاپ، نفیسه روشن، پوراندخت مهیمن، سولماز حصاری
  • شبکه پخش: دو
  • تعداد قسمت‌ها: 30

در معرفی سریال های تلویزیون برای نوروز 1403 به سریال رستگاری ساخته جدید مسعود ده‌نمکی می‌رسیم که احتمالا یکی از بهترین سریال های نوروز 1403 خواهد بود. این سریال قرار است در 30 قسمت و هرشب از شبکه دو پخش شود.

در این سریال بازیگران سرشناس زیادی از جمله محمود پاک نیت، مهدی سلوکی، امبد شکرآبی، حمیدرضا هدایتی، علیرضا استادی، رامین راستاد، کاوه سماک‌باشی، افشین سنگ‌چاپ، حسن اسدی، ماشالهه شاه‌مرادی‌زاده، اکبر رحمتی، محمدرضا رهبری، رضا توکلی، محمود مقامی، سراج مالک، پوراندخت مهیمن، نفیسه روشن، ساقی زینتی و سولماز حصاری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اما سوال دیگری که بعد از کدام سریال ها در نوروز 1403 پخش می شوند ؟ مطرح می‌شود این است که داستان سریال جدید چیست. در حال حاضر جزئیات دقیقی از داستان مشخص نیست اما آنطور که گفته شده تم کلی ماجرا به عالم برزخ و زندگی بعد از مرگ می‌پردازد. داستان هم درباره دو برادر کارخارنه‌دار است که دچار چالش‌هایی شده‌اند. ساعت پخش سریال رستگاری از شبکه دو در ماه رمضان و نوروز 1403

نون خ 5

تمام سریال های نوروز 1403

  • کارگردان: سعید آقاخانی
  • بازیگران: حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، امیر سهیلی، هومن حاجی‌عبداللهی
  • شبکه پخش: یک
  • تعداد قسمت‌ها: 25

یکی از پاسخ‌های جذاب چه سریال هایی در نوروز 1403 پخش می شوند ؟ فصل پنجم سریال نون خ است که تصور بر این است که در نوروز 1403 از شبکه یک سیما پخش می‌شود. گفتنی است که ساخت فصل پنجم سریال نون خ در زمان پخش فصل چهارم این سریال در نوروز 1402 و توسط رئیس سازمان صداوسیما تایید شده است.

در چهار فصل گذشته این سریال شاهد ماجراها و موقعیت‌های طنز یک خانواده کرد بوده‌ایم و این سریال با تم و مضمون جذابش به محبوبیت زیادی رسیده است.

درباره داستان این مورد از سریال های نوروز 1403 گفته شده که قرار است شاهد یک سفر جاده‌ای باشیم که از مسیر کرمان، سیستان و بلوچستان و چابهار عبور می‌کند و در صحنه‌های زیادی شاهد هنرنمایی هنرمندان بلوچ خواهیم بود. طبیعتا این مسئله می‌تواند بر جذابیت این سریال محبوب بیفزاید و آن را به یکی از بهترین سریال های تلویزیونی عید نوروز بدل کند. ساعت پخش سریال نون خ 5 از شبکه یک در نوروز 1403

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

بهترین سریال های کره ای تاریخی

زیر خاکی 4

اسامی سریال های نوروزی 1403

  • کارگردان: جلیل سامان
  • بازیگران: پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، هادی حجازی‌فر
  • شبکه پخش: یک
  • تعداد قسمت‌ها: 30

در بین تمام سریال های نوروز 1403 نام فصل جدید زیرخاکی به عنوان یکی از جذابترین‌ها به چشم می‌خورد. در این سریال و در سه فصل گذشته آن شاهد درخشش پژمان جمشیدی در نقش فریبرز باغ‌بیشه و ژاله صامتی به عنوان همسر او بوده‌ایم که موقعیت‌ها و اتفاقات طنز بسیاری تجربه می‌کنند.

ماجرای کلی سریال در فصول اخیر بر تلاش‌های فریبرز برای کشف گنج و زیرخاکی و متحول کردن زندگی مالی‌اش متمرکز بوده اما او همواره در جریان مکاشفات خود با چالش‌های زیادی مواجه می‌شود و این چالش‌ها صحنه‌های خنده‌دار زیادی رقم می‌زنند.

با این اوصاف یکی از بهترین پاسخ‌ها برای سوال چه سریال هایی در نوروز 1403 پخش می شوند ؟ فصل چهارم زیرخاکی است که از حالا نام آن در بین اسامی سریال های نوروزی 1403 دیده می‌شود.

دیالوگ‌های جذاب و کمدی، موقعیت‌های خنده‌دار متعدد، بازی بی‌نظیر هنرمندان اصلی و داستان جذاب از مهمترین ویژگی‌ها و عوامل موفقیت زیرخاکی در سه فصل اخیر بوده و با توجه به تداوم حضور همه سازندگان و بازیگران اصلی، تصور بر این است که در فصل چهارم زیرخاکی نیز با یکی از بهترین سریال های صدا و سیما برای نوروز 1403 مواجه هستیم. ساعت پخش سریال زیرخاکی 4 از شبکه یک در ماه رمضان و نوروز 1403

آقای قاضی 2

چه سریال هایی در نوروز 1403 پخش می شوند

  • کارگردان: سجاد مهرگان
  • بازیگران: بهزاد خلج
  • شبکه پخش: دو
  • تعداد قسمت‌ها: نامشخص

یک پاسخ جذاب دیگر برای سوال کدام سریال ها در نوروز 1403 پخش می شوند ؟ فصل دوم سریال آقای قاضی است که برنامه بر پخش آن در نوروز 1402 بود اما خبری از پخش آن در نوروز گذشته نشد تا برنامه احتمالی پخش به سال آینده موکول شود.

بر اساس اخبار قبلی و آنچه که سال گذشته توسط سازندگان اعلام شد، به نظر می‌رسد مراحل ساخت این مورد از سریال های نوروز 1403 در طول سال 1402 به پایان رسیده و این سریال فقط باید پخش شود.

با توجه به اینکه فصل دوم آقای قاضی در بین اسامی سریال های نوروزی 1403 مطرح شده انتظار می‌رود این سریال با موفقیت خوبی مواجه شود چراکه فصل نخست آن با فضای جذاب، داستان‌های متفاوت و سناریوهای گوناگون قضایی نه‌تنها برای مخاطبین تماشایی بود بلکه حتی به اثری آموزنده در ریزجزئیات پرونده‌های رایج قضایی بدل شد و همه از آن استقبال کردند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مدرسه ای و دبیرستانی ترکی

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

فراری

سریال های نوروز 1403

  • کارگردان: علی مسعودی
  • بازیگران: حسین رفیعی، بهنام شرفی، بهار نوحیان، شهین تسلیمی، جواد خواجوی
  • شبکه پخش: نامشخص
  • تعداد قسمت‌ها: 26

در بین تمام سریال های نوروز 1403 نام سریال فراری نیز از جمله سریال های موردانتظار و جذاب است. این سریال به کارگردانی علی مسعودی و در سبکی طنز قرار است بر دوران نوجوانی و بزرگسالی شهید مدافع حرک، مصطفی صدرزاده تمرکز کند و ساده زیستی و سبک زندگی متفاوت او را در قالبی اجتماعی به تصویر بکشد.

از جمله بازیگران حاضر در این سریال در حال حاضر به حسین رفیعی، بهنام شرفی، بهار نوحیان، شهین تسلیمی و جواد خواجوی اشاره شده است.

پایتخت 7

سریال های نوروز 1403

  • کارگردان: سیروس مقدم
  • بازیگران: محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، ریما رامین‌فر
  • شبکه پخش: یک
  • تعداد قسمت‌ها: نامشخص

همانطور که گفتیم مشخص نیست که پایتخت 7 به جمع اسامی سریال های نوروزی 1403 بپیوندد یا خیر اما با توجه به اصرار و اقبال زیاد مردم و عوامل سازمان، انتظار می‌رود که با مذاکرات صورت گرفته آن‌ها بتوانند سازندگان این مجموعه موفق را راضی به بازگشت به قاب تلویزیون کنند.

مدیران رسانه ملی ابتدا درنظر داشتند که پایتخت جدید در قالب یک فیلم سینمایی به تلویزیون بازگردد اما به نظر می‌رسد که سازندگان بیشتر مایل به ساخت فصل جدیدی از پایتخت به عنوان یکی از جذابترین سریال های نوروز 1403 باشند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی 

بهترین سریال های تاریخی ترکیه

جومونگ 3

سریال های نوروز 1403

  • کارگردان: لی میونگ وو
  • بازیگران: جونگ ریو-وون، جونگ کیونگ هو، پارک مین یونگ
  • شبکه پخش: تماشا
  • تعداد قسمت‌ها: 39

بعد از پخش سریال افسانه جومونگ و دنباله آن به عنوان امپراتوری بادها، همه مخاطبان پرشمار این سریال کره‌ای پرطرفدار مشتاقانه انتظار بخش سوم داستان امپراتوری گوگوریو را دارند.

جومونگ و امپراتوری بادها نه تنها در زمان پخش از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیون ایران بودند بلکه حتی بعد از بارها و چندباره پخش شدند و همیشه هم مخاطبانی داشتند.

حال و بنابر اعلام مدیر واحد دوبلاژ سیمای ملی، به نظر می‌رسد انتظارها به پایان رسیده و دوبلورها مشغول دوبله این سریال برای نوروز هستند تا پخش فصل سوم با نام جا میونگ گو از نوروز 1403 آغاز شود.

درباره داستان این مورد از سریال های نوروز 1403 آمده که ماجرا به زندگی دائموسین، نوه جومونگ و موسس امپراتوری گوگوریو مربوط است. سریال با دوران حکمرانی موهیول آغاز می‌شود که یک امپراتور پیر و جاه‌طلب است اما شخصیت اصلی داستان شاهزاده هودونگ خواهد بود که داستان حول محور او می‌چرخد. هودونگ به عنوان یک شاهزاده آینده‌دار نقش مهمی در تصرف ناکرانگ توسط گوگوریو ایفا خواهد کرد. ساعت پخش سریال جومونگ ۳ از شبکه تماشا در نوروز 1403

سوالات متداول

سریال نوروزی شبکه یک چه سریالی است؟

شبکه یک سیما برای نوروز 1403 دو سریال زیرخاکی 4 و نون خ 5 را درنظر دارد.

سریال نوروزی شبکه شبکه سه چه سریالی است؟

در شبکه سه و در طول نوروز 1403 احتمالا شاهد پخش دو سریال هفت سر اژدها و بدل خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره سریال های نوروز 1403 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر