coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

وان پلاس Ace 3V با تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 هفته آینده معرفی خواهد شد

شرکت OnePlus با انتشار پوسترهای جدیدی از گوشی وان پلاس Ace 3V از زمان عرضه، طراحی و مشخصات سخت افزاری این گوشی پرده‌برداری کرد.

از ابتدای این هفته، شرکت وان پلاس انتشار تبلیغات و تیزرهای گوشی وان پلاس ایس 3V برای عرضه به بازار چین را آغاز کرده است. این برند قبلا طراحی وان پلاس Ace 3V را فاش کرده و امروز نیز با پخش دو پوستر جدید، زمان عرضه و مشخصات سخت افزاری آن را اعلام کرده است.

راهنمای خرید تکراتو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی وان پلاس Ace 3V

تصاویر منتشر شده از OnePlus Ace 3V نشان می‌دهند که این گوشی از یک صفحه نمایش تخت با حاشیه‌های باریک و یک قاب صاف ساخته شده از پلاستیک برخودار خواهد بود. آن‌طور که در تصاویر پیداست، در لبه سمت چپ آن نیز یک اسلایدر هشدار قرار خواهد گرفت و طراحی ماژول دوربین پشتی هم جدید و متفاوت از مدل‌های قبلی خواهد بود.

وان پلاس Ace 3V

در تصویر، نسخه بنفش رنگ Ace 3V نمایش داده شده که تا حدودی یادآور نسخه Electric Violet وان پلاس ایس 3 (یا همان وان پلاس 12R) است.

مشخصات وان پلاس Ace 3V

طبق گفته‌های شرکت وان پلاس، گوشی OnePlus Ace 3V به تراشه جدید شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 مجهز خواهد شد. این تراشه قرار است که در تاریخ 18 مارس در چین معرفی شود و نوید عملکرد روان و درجه یک را می‌دهد. ناگفته نماند که وان پلاس Ace 3V اولین گوشی جهان خواهد بود که از این تراشه استفاده می کند.

وان پلاس Ace 3V

گفته می‌شود که Ace 3V دارای یک صفحه نمایش OLED با وضوح 1.5K، نرخ نوسازی 120 هرتز و اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای خواهد بود. انتطار می‌رود که این گوشی از 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 100 واتی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دوربین‌های دوگانه 50 مگاپیکسلی، بلندگوهای دوگانه و فرستنده مادون قرمز (IR blaster) بهره ببرد. نام این دستگاه در سطح جهانی احتمالا وان پلاس نورد 4 (OnePlus Nord 4) خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره وان پلاس Ace 3V چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر