;
coinex

تیک تاک در انتشار تصاویر هم با اینستاگرام وارد رقابت می‌شود

به نظر می‌رسد یک برنامه دیگر برای انتشار شما راه‌اندازی خواهد شد. طبق گزارش‌ها تیک تاک روی اپلیکیشن جدیدی برای رقابت با فید عکس اینستاگرام کار می‌کند.

تیک در حال حاضر با اینستاگرام در قسمت ویدئوها رقابت می‌کند با اینکه تیک تاک اولین شبکه اجتماعی ویدیویی است، اینستاگرام همچنان به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌ها را در فید خود پست کنند و استوری‌های 24 ساعته را به اشتراک بگذارند. اکنون به نظر می‌رسد که TikTok روی یک برنامه جدید برای رقابت با فید عکس اینستاگرام کار می‌کند.

بیشتر بخوانید: فعال و غیرفعال کردن Sensitive content در اینستاگرام

بر اساس گزارش TheSpAndroid، کد موجود در آخرین نسخه برنامه TikTok شامل چندین مرجع به یک برنامه جدید “TikTok Photos” است. با توجه به اطلاعاتی که در این وب‌سایت مشاهده شده ، به نظر می‌رسد این برنامه جدید بسیار شبیه اینستاگرام است، با یک فید که در آن کاربران می‌توانند عکس‌ها را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند.

در گزارش‌هایی که توسط TheSpAndroid منتشر شده از کاربران دعوت می‌کند تا اپلیکیشن جدید TikTok Photos را امتحان کنند. همچنین مشخص شد که کاربران می توانند محتوا را از برنامه اصلی TikTok به برنامه Photos به اشتراک بگذارند. منبع دیگری این برنامه را مکانی برای دسترسی به “افراد همفکر دیگری که از پست‌های عکس لذت می برند” توصیف کرده است.

تیک تاک در انتشار تصاویر هم با اینستاگرام وارد رقابت می‌شود

هنوز هیچ جزئیاتی در مورد زمان عرضه این اپلیکیشن جدید تیک تاک ارائه نشده اما انتظار می‌رود که تیک تاک به زودی این برنامه را به طور رسمی معرفی خواهد کرد.

چندی پیش چندین سازنده از تمرکز اینستاگرام بر روی ویدیو و از دست دادن ماهیت اصلی خود، که مکانی برای اشتراک‌گذاری عکس است، شکایت کردند. اگر این موضوع درست باشد، TikTok می‌تواند از حضور قدرتمند خود در بخش ویدیوهای کوتاه برای راه‌اندازی اپلیکیشن عکس جدید خود بهره‌مند شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره رقابت تیک تاک با اینستاگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: 9to5mac

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر