;
coinex

مایکروسافت کوپایلوت پرو در دستگاه‌های هوشمند رایگان می‌کند

مایکروسافت هوش مصنوعی خود را جهانی می‌کند بر همین اساس اعلام کرده که نسخه آزمایشی کوپایلوت پرو را به طور رایگان در دستگاه‌های هوشمند فعال می‌کند.

مایکروسافت در ژانویه 2024 رسما کوپایلوت پرو را راه اندازی کرد. این سرویس اشتراک ماهانه با قیمت 20 دلار، به کاربران این امکان را می‌دهد که در صورت داشتن اشتراک Microsoft 365، به Copilot به برنامه‌های آفیس دسترسی پیدا کنند. امروز، این شرکت امکانات جدید Copilot Pro را در کنار یک قابلیت آزمایشی رایگان معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی سورا (Sora) به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت

قابلیت‌های کوپایلوت پرو مایکروسافت

مایکروسافت با انتشار پستی در وبلاگ خود اعلام کرد Copilot Pro هم‌اکنون به صورت رسمی در سراسر جهان یعنی در 227 کشوری که Copilot در آنها عرضه شده، قابل استفاده است. همچنین، اعلام شده که می‌توانید با نصب برنامه‌های کوپایلوت برروی دستگاه‌های iOS و اندروید از یک ماه آزمایش رایگان Copilot Pro استفاده کنید.

بعلاوه اینکه مایکروسافت به کاربران کوپایلوت پرو اجازه می‌دهد تا از دستیار هوشمند AI تولیدی در برنامه‌های وب Microsoft 365 استفاده کنند. برخلاف برنامه‌های رومیزی، دسترسی به برنامه‌های وب Copilot نیازی به هیچ اشتراکی در Microsoft 365 ندارد.

این قابلیت شامل نسخه‌های وب Word، Excel، PowerPoint، OneNote و Outlook می‌شود. علاوه بر این، قابلیت جدید در برنامه‌های وب Microsoft 365 در چند زبان، از جمله انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، پرتغالی، اسپانیایی و چینی ساده در دسترس قرار گرفته است. تنها استثنایی که وجود دارد برنامه Excel (اکسل) است که هنوز در مرحله آزمایشی قرار دارد و فقط از زبان انگیلیسی پشتیبانی می‌کند.

به هر حال قابلیت‌های جدید Copilot Pro در برنامه‌های موبایل مایکروسافت، از جمله Outlook برای iOS و Android از ماه‌های آینده عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قابلیت‌های جدید کوپایلوت پرو چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع:neowin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر