;
coinex

اولین تبلت پوکو به زودی به بازار عرضه خواهد شد

پس از موفقیت تبلت‌های شیائومی و ردمی در میان رقبا، حالا نوبت به برند پوکو رسیده تا در این بازار خودنمایی کند. اولین تبلت پوکو به زودی روانه بازار خواهد شد.

شیائومی، شرکت چینی مشهور در زمینه محصولات الکترونیکی، در طول این سال‌ها با تبلت‌های شیائومی و ردمی حضور پر رنگی در بازار تبلت‌ها داشته است. اکنون، به نظر می‌رسد که تبلت جدیدی از این شرکت در راه است، اما این بار با نام برند فرعی پوکو.

اخیرا یک تبلت جدید تحت برند پوکو در مرجع صدور گواهی EEC اروپا ظاهر شده است. بنابراین، تمام شواهد حاکی از آن هستند که پوکو قصد ورود به بازار تبلت‌ها را دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گواهی EEC برای اولین تبلت پوکو

در گواهی صادر شده، جزئیات خاصی درباره مشخصات این دستگاه عنوان نشده و تنها به ذکر شماره مدل یعنی 2405CPCFBG بسنده شده است. با این حال، این اولین بار است که یک تبلت با نام تجاری پوکو روی یک پلتفرم صدور گواهی ظاهر شده و همین مسئله باعث هیجان دوستداران تکنولوژی شده است.

اولین تبلت پوکو
EEC certification

مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند پوکو، انتظار می‌رود که این تبلت یک مدل تغییر نام یافته از یک تبلت موجود شیائومی یا ردمی باشد. البته این فقط یک حدس است و هیچ منبع رسمی به آن اشاره نکرده اما مرور مشخصات آخرین تبلت شیائومی یعنی شیائومی پد 6s پرو جهت آمادگی برای رویارویی با محصول جدید پوکو، خالی از لطف نیست.

مشخصات تبلت شیائومی پد 6s پرو

تبلت جدید شیائومی دارای یک صفحه نمایش 12.4 اینچی LCD با وضوح 3048 در 2032 پیکسل (3K)، تراکم پیکسلی 294 پیکسل در اینچ و نرخ نوسازی 144 هرتزی است. این نمایشگر عمق رنگ 12 بیتی را ارائه می‌دهد و از فناوری دالبی ویژن (Dolby Vision)، نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتزی و حداکثر روشنایی 900 نیت پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده این دستگاه تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام با رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 است.

اولین تبلت پوکو

منبع تغذیه یک باتری بزرگ 10000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 120 واتی است و بخش نرم‌افزار نیز با رابط کاربری جدید شیائومی یعنی HyperOS مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار می‌کند.

تنظیمات دوربین شامل یک دوربین پشتی دوگانه 50 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی (عمق سنج) و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی می‌شود. از دیگر مشخصات برجسته Xiaomi Pad 6s Pro می‌توان به شش بلندگو، صفحه‌کلید تاچ‌پد و قلم فوکوس اشاره کرد. البته دو مورد آخر داخل جعبه نیستند و باید جداگانه خریداری شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره اولین تبلت پوکو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر