;
coinex

شیائومی Civi 4 گواهی 3C چین را دریافت کرد؛ یک میان رده قدرتمند

شیائومی Civi 4 پس از ظاهر شدن در مرجع صدور گواهی MIIT، حالا گواهی 3C چین را دریافت کرده است. در این گواهی تنها به سرعت شارژ گوشی اشاره شده است.

اگر به یاد داشته باشید، گوشی جدید شیائومی به تازگی در مرجع صدور گواهی MIIT با شماره مدل 24053PY09C ظاهر شده بود. این دستگاه که گفته می‌شد همان شیائومی Civi 4 است هم اکنون بر روی پلتفرم صدور گواهی 3C چین نیز قرار گرفته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گواهی 3C شیائومی Civi 4

طبق آنچه که در این گواهی دیده می‌شود، شیائومی سیوی 4 با قابلیت شارژ سریع 67 واتی به بازار عرضه خواهد شد. درباره سایر مشخصات شیائومی Civi 4 در این گواهی سخنی گفته نشده اما طبق گزارش‌های پیشین، انتظار می‌رود که این گوشی از یک صفحه‌ نمایش تخت با وضوح 1.5K و شیشه 2.7 بعدی خمیده، مانند سری 14 شیائومی، برخوردار باشد.

شیائومی Civi 4
گواهی 3C شیائومی Civi 4

شاید این سوال پیش بیاید که ارتباط این گوشی با سری شیائومی 14 چیست؟ باید بگوییم که چندی پیش یک گوشی دیگر از شیائومی با شماره مدل مشابه 24053PY09I  در پایگاه اطلاعاتی BIS هند ظاهر شده بود. پس از این واقعه، همه به این نتیجه رسیدند که احتمالا یک نسخه تغییر نام یافته از Xiaomi Civi 4 برای بازار هند در حال توسعه است.

از آنجایی که شرکت شیائومی نسخه بهینه شده شیائومی Civi 2 را با نام Xiaomi 13 Lite در سطح جهانی منتشر کرد؛ این امکان وجود دارد که نسخه بهینه شده Civi 4 نیز با نام Xiaomi 14 Lite وارد بازار هند شود.

شایعه شده است که در این گوشی برای اولین بار از دوربین‌های لایکا با حسگر 50 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. علاوه بر این، گفته می‌شود که این گوشی مانند گوشی‌های پرچمدار از فریم فلزی و پنل پشتی شیشه‌ای برخوردار خواهد بود. ظرفیت باتری نیز احتمالا بیشتر از 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

همچنین شایعاتی وجود دارد که پردازنده شیائومی سیوی 4 را اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام معرفی می‌کند. کوالکام قرار است که در تاریخ 18 مارس از پردازنده‌های جدید خود یعنی Snapdragon 8s Gen 3 و اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی‌های شیائومی Civi 4 و شیائومی 14 لایت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر