;
coinex

طراحی گلکسی A55 در عین زیبایی و فوق‌العاده بودن ناامید کننده است

طراحی گلکسی A55 زیبا است اما بی‌نقص نه! استفاده از پنل شیشه‌ای و فریم فلزی بسیار خوب است اما حاشیه‌های بزرگ و ضخیم همه چیز را خراب می‌کنند.

در سری مدرن Galaxy Ax، که با گوشی گلکسی A50 در سال 2019 راه‌اندازی شد، گلکسی A55 با طراحی که دارد از تمام مدل‌های قبلی خود یک سر و گردن بالاتر است. قبل از معرفی این گوشی، گلکسی A54 با داشتن پنل پشتی شیشه‌ای این جایگاه را در میان میان‌رده‌های سامسونگ داشت و اکنون Galaxy A55 با داشتن فریم فلزی از آن هم جلو زده است.

تمام این مشخصات هیجان‌انگیز را با ارتقا از گوریلا گلس 5 به گوریلا گلس ویکتوس پلاس ترکیب کنید تا متوجه شوید که سامسونگ در این گوشی سنگ تمام گذاشته تا حس و کیفیت ساخت پرچمداران را به بخش میان رده بیاورد.

اما گلکسی A55 در نهایت یک گوشی میان رده است و این یعنی سامسونگ در ساخت آن باز هم کم لطفی کرده است. یکی از مواردی که سروصدای طرفداران را درآورده، حاشیه‌های ضخیم و بزرگ است که بدجور توی ذوق می‌زند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی گلکسی A55 خوب اما نه عالی!

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش گلکسی A55 بسیار ضخیم هستند. این حاشیه‌های ضخیم که انگار سامسونگ قصد خلاصی از آنها را ندارد در گوشی‌هایی مانند گلکسی A54 و حتی گلکسی S23 Fe نیز ضربه بزرگی به طراحی و شکل ظاهری وارد کرده‌اند.

طراحی گلکسی A55

سامسونگ با حاشیه‌های متقارن و بسیار نازک گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S4 اولترا ثابت کرده که می‌تواند در این بخش عملکرد خوبی داشته باشد اما برخلاف انتظارها این ویژگی مثبت را به گوشی‌های میانرده نمی‌آورد. چنین حاشیه‌هایی که از نمونه‌های چینی ارزان هم بزرگ‌تر هستند، آن هم در سال 2024، اصلا خوب نیست.

البته از حق نگذریم طراحی گلکسی A55 برای یک گوشی میان رده سامسونگ عالی است. این گوشی با داشتن گواهی IP67 در برابر آب و گرد و غبار هم مقاوم است؛ چیزی که در اکثر دستگاه‌های رقیب دیگر پیدا نمی‌کنید.

با این حال، حاشیه‌های بزرگ ناامید کننده هستند و نمیگذارند طراحی Galaxy A55 آن‌طور که باید به چشم بیاید. سامسونگ احتمالا در سال آینده به این مسئله رسیدگی خواهد کرد، زیرا این تنها بخشی است که مطابق با استانداردهای مدرن نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی گلکسی A55 و حاشیه‌های ضخیم این گوشی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر