;
coinex

ایران هزار متر مربع زمین در مریخ دارد، البته به نام پروفسور حسابی

پسر دکتر حسابی خبری بسیار عجیب نقل کرده است که شاید باور نکنید. ظاهراً هزار متر مربع زمین در مریخ به نام پروفسور حسابی خریداری شده است.

ایرج حسابی، پسر پروفسور حسابی در برنامه تلویزیونی برمودا با حضور کامران نجف‌زاده، خبرنگار سابق صداوسیما و مجری این برنامه به سؤال این مجری درخصوص خرید هزار متر مربع زمین در مریخ توسط پروفسور حسابی پاسخ داد.

وی تأکید کرد که پدرش 1000 متر مربع زمین در سیاره مریخ به قیمت 1000 دلار خریداری کرده است. البته طبق گفته حسابی، فقط ایران در سیاره سرخ زمین ندارد و بسیاری از کشورهای دیگر نیز هرکدام 1000 متر مربع زمین خریداری کرده‌اند. بخشی از گفت‌وگوی ویژه نجف‌زاده با ایرج حسابی را می‌توانید در ادامه نوشته ببینید.

بیشتر بخوانید: ایجاد گرانش مصنوعی ،رویای جدید ایلان ماسک برای سفر به مریخ

هزار متر مربع زمین در مریخ به نام پروفسور حسابی خریداری شده است

ایرج حسابی پسر پروفسور حسابی در برنامه تلویزیونی «برمودا» گفت پروفسور حسابی در مریخ هزار متر زمین را به قیمت هزار دلار خریداری کرده بود.

وی بیان کرد:

سازمان بین‌المللی فضا برای اینکه بتواند در جهان اعتباری کسب کند، می‌گوید که باید کشورهای مختلف جهان را صاحب ملکی در فضا بکنیم تا علاقه آنها جلب شود. با این ترفند و با پیشنهاد قیمت 1000 دلار به ازای هزار متر مربع در سیاره سرخ توانست اعتماد کشورها را جلب کند.

جالب اینحاست که طبق گفته پسر پروفسور حسابی، این خبر واقعی است و ایران صاحب هزار متر مربع زمین در مریخ است. همچنین وی گفت که سند این ملک نزد ماست و می‌توانیم نشان دهیم.

بیشتر بخوانید:

این موضوع به نظر ما بسیاری عجیب آمد؛ زیرا تاکنون از آن خبر نداشتیم. شما چطور آیا شما از این موضوع اطلاع داشتید؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذازید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر