;
coinex

گوگل ولت اکنون می‌تواند بلیت‌ها را از جیمیل شما دریافت کند

گوگل اعلام کرده است که گوگل ولت اکنون به طور خودکار کارت پرواز و بلیط فیلم را از ایمیل‌های Gmail دریافت کرده تا کار را برای کاربران ساده‌تر کند.

گوگل اعلام کرده که Google Wallet به طور خودکار بلیت‌های هواپیما و فیلم را از ایمیل‌های Gmail دریافت می‌کند. به گفته این شرکت، ویژگی جدید «برای برخی از زنجیره‌های فیلم و خطوط هوایی جهانی فعال است» و «در حال تلاش برای گسترش آن است.»

بیشتر بخوانید: اندازه صفحه نمایش گوگل Pixel Fold 2 مشخص شد

تاکنون دو روش برای افزودن بلیت به گوگل ولت وجود داشت. راه اول ایبن بود که پس از خرید بلیت، روی دکمه افزودن به کیف پول Google در وب سایت رزرو کلیک کنید. دوم، می‌توانید یک اسکرین‌شات از فایل PDF بلیت با کد QR بگیرید و آن را به Google Wallet اضافه کنید.

با این ویژگی جدید، اگر ایمیل تأییدیه درباره پرواز یا بلیت فیلم دریافت کنید، به طور خودکار به Google Wallet اضافه می‌شود. با این حال، این ویژگی هنوز برای همه پلتفرم‌های رزرو بلیت هواپیما و سینما در دسترس نیست.

در ابتدای این ماه، گوگل همچنین امکان آرشیو کردن مجوزها را به Google Wallet اضافه کرد تا بتوانید مجوز را بدون حذف آن از صفحه اصلی برنامه ذخیره کنید. امیدواریم که شرکت سامسونگ نیز این ویژگی‌ها را به کیف پول سامسونگ اضافه کند، زیرا این امکانات کار را برای کاربران ساده‌تر می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره‌ی قابلیت جدید گوگل ولت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر