;
coinex

ریلمی GT Neo 6 SE با شارژ سریع 100 واتی وارد بازار خواهد شد

امروز دستگاه جدیدی با شماره مدل RMX3850 در پلتفرم صدور گواهی 3C چین ظاهر شده است. گفته می‌شود که این دستگاه همان ریلمی GT Neo 6 SE است.

انتظار می‌رود که گوشی Realme GT Neo 6 SE در اواخر ماه مارس یا آوریل در چین عرضه شود. این گوشی هوشمند امروز گواهی 3C را دریافت کرده و به دنبال آن برخی از مشخصاتش فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گواهی 3C ریلمی GT Neo 6 SE

نام دستگاهی که امروز با شماره مدل RMX3850 در مرجع صدور گواهی 3C ظاهر شده به طور واضح اعلام نشده اما بیشتر کارشناسنان معتقدند که این شماره مدل متعلق Realme GT Neo 6 SE است.

ریلمی GT Neo 6 SE
گواهی 3C ریلمی GT Neo 6 SE

در این لیست گفته شده است که RMX3850 با شارژر SUPERVOOC با شماره مدل VCBAOBCH وارد بازار خواهد شد. این یعنی ریلمی جی تی Neo 6 SE از فناوری شارژ سیمی 100 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

ریلمی GT Neo 6 SE

در این گواهی به جز سرعت شارژ و شبکه اتصالی 5G، به مورد دیگری اشاره نشده اما ریلمی تایید کرده که این گوشی با پردازنده جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 کار خواهد کرد. اسنپدراگون 7+ نسل 3 (SM7675) از یک هسته 2.9 گیگاهرتزی Cortex-X4، چهار هسته 2.6 گیگاهرتزی Cortex-A720 و سه هسته 1.9 گیگاهرتزی Cortex-A520 تشکیل شده و با پردازنده گرافیکی Adreno 732 ترکیب می‌شود.

ریلمی GT Neo 6 SE

طراحی ریلمی GT Neo 6 SE نیز اوایل هفته با پخش یک‌سری شماتیک لو رفت. آن‌طور که در تصاویر پیداست طراحی تا حدودی مشابه نسل قبلی خواهد بود. شایعه شده است که این گوشی هوشمند از نمایشگر 8T LTPO AMOLED و باتری 5500 میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود. برادر آن یعنی ریلمی جی تی نئو 6 نیز به تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 مجهز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی ریلمی  GT Neo 6 SEچیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر