;
coinex

هواوی بند 9 (Huawei Band 9) معرفی شد؛ مشخصات فنی

گجت پوشیدنی جدید هواوی با نام هواوی بند 9 رسما معرفی شد. Huawei Band 9 از مشخصات برجسته‌ای مانند نمایشگر آمولد و گواهی 5ATM برای مقاومت در برابر آب برخوردار است.

هوآوی از Band 9، آخرین نسخه از خط تولید محبوب ردیاب سلامت، رونمایی کرد. بند 9 همان طراحی آشنا از نسل‌های قبلی خود را ارائه می‌دهد و هر آنچه که از یک گجت پوشیدنی برای ردیابی سلامت نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات هواوی بند 9

در طراحی هواوی بند 9 همانند نسل قبلی یعنی هواوی بند 8، از یک صفحه نمایش مستطیلی شکل و یک دکمه کناری استفاده شده است. این دستگاه با داشتن ضخامت 8.9 میلی‌متر و وزن 14 گرم بسیار باریک و سبک است و همین هم به زیبایی آن کمک شایانی کرده است. هواوی Band 9 دارای یک صفحه نمایش 1.47 اینچی AMOLED با گواهی 5ATM برای مقاومت در برابر آب است و در پنج رنگ جذاب و چشم‌نواز به بازار عرضه می‌شود.

هواوی بند 9

رنگ‌بندی این مچ‌بند شامل آبی، صورتی روشن، زرد لیمویی، سفید و مشکی می‌شود. هوآوی می‌گوید که در تولید این دستگاه از بند نرم فلوئورو الاستومری (fluoroelastomer) بهره گرفته تا سازگاری بیشتری را با پوست ارائه دهد. البته نسخه آبی رنگ یک بند پلاستیکی نیز دارد.

برای ردیابی وضعیت سلامت و تندرستی کاربران، بیش از 100 حالت ورزشی در Band 9 موجود شده و ویژگی Huawei TruSleep 4.0 داده‌های دقیقی را درباره مراحل و کیفیت خواب در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هواوی ادعا می‌کند که حداکثر عمر باتری این دستگاه در حالت معمولی 14 روز و در حالت استفاده شدید 9 روز خواهد بود. سرعت شارژ نیز به اندازه کافی سریع است و تنها در 45 دقیقه باتری را کاملا پر می‌کند.

هواوی بند 9

این دستگاه برای اتصال از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند و با گوشی‌های اندروید (اندروید 9.0 به بالا) و آیفون (iOS 11 به بالا) سازگار است. تمام آمارها، فعالیت‌ها و وضعیت سلامتی را می‌توانید در برنامه Huawei Health مشاهده کنید.

قیمت هواوی بند 9 هنوز اعلام نشده اما پیش‌فروش آن در مالزی آغاز شده است. به احتمال زیاد در چند روز آینده هوآوی اطلاعات لازم درباره قیمت این محصول را اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره هواوی بند 9 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر