;
coinex

اپل: هدست ویژن پرو وارد بازار چین می‌شود

«تیم کوک»، مدیرعامل شرکت اپل، اعلام کرده است که هدست ویژن پرو در طول سال 2024 به بازار چین عرضه خواهد شد. این اظهارات، نخستین بیان رسمی اپل درباره ورود هدست ویژن پرو به بازارهای خارج از ایالات متحده است.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط رویترز، تیم کوک چند روز پیش از بازدید از یکی از فروشگاه‌های جدید اپل در شانگهای، در یک انجمن توسعه در پکن، به سؤالات رسانه‌ها پاسخ داده و اعلام کرد که هدست ویژن پرو اپل در دوره بعدی سال 2024 به بازار چین عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گجت های 2024

عرضه هدست ویژن پرو در چین

تیم کوک همچنین افزود که شرکت اپل قصد دارد سرمایه‌گذاری‌های خود را در بخش‌های تحقیق و توسعه در چین افزایش دهد. قبلاً گزارش شده بود که اپل در حال مذاکره با شرکت چینی بایدو برای بهره‌گیری از مدل‌های هوش مصنوعی آن در آیفون است، با این حال این هوش مصنوعی احتمالاً تنها برای کاربران چینی قابل دسترس خواهد بود.

این اظهارات، نخستین تأیید رسمی اپل در مورد ورود هدست ویژن پرو به بازارهای خارج از ایالات متحده در سال 2024 است. اپل اعلام کرده است که برنامه دارد هدست ویژن پرو را در سال 2024 به بازارهای دیگر نیز عرضه کند، اما جزئیات بیشتری در این زمینه اعلام نشده است.

در ماه گذشته، «مینگ-چی کو»، یک تحلیلگر معروف مسائل مربوط به اپل، اعلام کرده بود که هدست ویژن پرو قبل از برگزاری کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان اپل (WWDC)، که معمولاً در هفته اول ژوئن (خردادماه) برگزار می‌شود، به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد.

در حال حاضر، هدست ویژن پرو تنها در ایالات متحده موجود است و سیستم‌عامل visionOS آن فقط از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند. اما به نظر می‌رسد که اپل بر روی پشتیبانی از زبان‌های دیگر برای visionOS کار می‌کند، که این نشان‌دهنده نزدیک شدن هدست به بازارهای بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید: 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر