;
coinex

مشخصات گلکسی M55 سامسونگ پیش از عرضه رسمی فاش شد [+ تصاویر]

مشخصات گلکسی M55 سامسونگ در کنار رندرهای رسمی آن منتشر شد. این گوشی به زودی به عنوان یک نسخه پیشرفته‌تر از گلکسی A55 معرفی خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید گوشی جدید سامسونگ با نام گلکسی M55 5G به زودی در بازار عرضه خواهد شد. حال، پیش از عرضه رسمی، مشخصات این گوشی در کنار رندرهای رسمی آن منتشر شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گلکسی M55 سامسونگ

گفته می‌شود که گلکسی M55 فایوجی دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی سوپر آمولد پلاس با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. این گوشی با حداکثر روشنایی 1000 نیت و حاشیه‌های نازک در رنگ‌های سبز روشن و مشکی وارد بازار خواهد شد.

مشخصات گلکسی M55

این گوشی از یک سیستم دوربین سه‌گانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. در پنل جلویی نیز یک دوربین 50 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی وجود خواهد داشت.

قلب تپنده Samsung Galaxy M55 تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 کوالکام خواهد بود که با 12 گیگابایت رم و 128 / 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت می‌شود. میزان فضای ذخیره سازی از طریق کارت حافظه microSD تا 1 ترابایت قابل ارتقا خواهد بود. منبع تغذیه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 45 واتی خواهد بود و یک سنسور اثر انگشت نیز جهت حفظ امنیت کاربران در زیر نمایشگر تعبیه خواهد شد.

شایعه شده است که M55 با سیستم عامل اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6 وارد بازار خواهد شد. سامسونگ به احتمال زیاد برای این گوشی پنج به‌رو رسانی بزرگ اندروید و پنج سال به‌روزرسانی امنیتی را ارائه خواهد داد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، بلوتوث 5.2 و NFC اشاره کرد.

بنابراین، گلکسی M55 فایوجی در مقایسه با گلکسی A55 که چندی پیش معرفی شد، صفحه نمایش بزرگ‌تر، چیپست متفاوت (تراشه نسبتا قدیمی اسنپدراگون به جای اگزینوس 1480)، دوربین‌های فوق عریض و ماکرو با وضوح پایین‌تر، دوربین سلفی باکیفیت‌تر و شارژ سریع‌تر خواهد داشت. در مجموع می‌توان گفت که این گوشی یک نسخه جذاب از Galaxy A55 است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات گلکسی M55 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر