;
coinex

کنسول دستی ایکس باکس با سیستم عامل ویندوز در راه است؛ اجرای بازی به صورت آفلاین

اخبار حکایت از تحویل بزرگ در صنعت بازی دارد. به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد تولید کنسول دستی دارد که با سیستم  عامل ویندوز اجرا می‌شود. مایکروسافت برنامه‌ریزی می‌کند که به صورت مستقل و بدون همکاری با دیگر شرکت‌ها، وارد حوزه کنسول‌های دستی شود، پس از فروش موفقیت‌آمیز کنسول‌های دستی مانند استیم دک، ایسوس و لنوو نیز به دنبال تولید محصولات مشابه هستند.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت Copilot را برای دستگاه‌های ویندوز 11 و 10 بیشتری عرضه می‌کند

کنسول دستی ایکس باکس با سیستم عامل ویندوز

شایعات حاکی از آن است که مایکروسافت درحال ساخت یک کنسول دستی مبتنی بر ویندوز خود است، که از سخت‌افزار لازم برای اجرای بازی‌ها بهره می‌برد و احتمالاً در آینده‌ای نزدیک به بازار عرضه خواهد شد.

با توجه به شایعات، مایکروسافت به دنبال توسعه اکوسیستم ایکس باکس خود است و نمونه‌های آزمایشی این دستگاه به‌شکل مستقل توسط آنها توسعه داده شده‌اند. همچنین، اظهارات «فیل اسپنسر»، مدیرعامل بخش گیمینگ و ایکس باکس در مایکروسافت، نیز نشان می‌دهد که پروژه بعدی این بخش منحصربه‌فرد و قدرتمند خواهد بود.

گرچه تاکنون اطلاعات دقیقی درباره روند توسعه یا تاریخ معرفی دستگاه منتشر نشده، اما مایکروسافت احتمالاً به دنبال تولید یک کنسول مستقل با امکان اجرای آفلاین بازی‌ها است. این تصمیم می‌تواند علی‌رغم علاقه کم‌تر گیمرها به کنسول‌های تنها قادر به استریم بازی‌ها، جامعه‌ای از کاربران را جلب کند که به دنبال یک راه حل چندمنظوره برای سرگرمی هستند.

بیشتر بخوانید: 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر