;
coinex

مایکروسافت Copilot را برای دستگاه‌های ویندوز 11 و 10 بیشتری عرضه می‌کند

کوپایلوت گسترده‌تر می‌شود. مایکروسافت اعلام کرد که هوش مصنوعی خود را برای دستگاه‌های ویندوز 11 و 10 بیشتری عرضه می‌کند.اگرچه مایکروسافت سال پیش Copilot را راه‌اندازی کرد اما این سرویس هنوز درحالت پیش‌نمایش قرار دارد و به تدریج برای کاربران ویندوز 11 و 10 عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد کارها را سریع‌تر پیش ببرد بر همین اساس پیامی را در اسناد رسمی ویندوز منتشر کرد و به کاربران اطلاع داد که Copilot اکنون برای دستگاه‌های ویندوز 11 و 10 بیشتری عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت کوپایلوت پرو در دستگاه‌های هوشمند رایگان می‌کند

در حال حاضر کوپایلوت در حال دستیابی به رایانه‌های شخصی ویندوز 11 با نسخه‌های پشتیبانی شده (23H2 و 22H2) است. در نسخه 23H2، Copilot به طور پیش فرض روشن است و بالعکس در 22H2. مایکروسافت همچنین اعلام کرد عرضه به سیاست‌های Copilot قبلاً تنظیم‌شده توسط مدیران فناوری اطلاعات احترام می‌گذارد.

کاربران واجد شرایط ویندوز 10 نسخه 22H2 با دستگاه‌های غیر مدیریتی در اواخر این ماه شروع به دریافت Copilot خواهند کرد. مایکروسافت در نوامبر 2023 انتشار Copilot برای ویندوز 10 را آغاز کرد و قصد دارد تا پایان می 2024 آن را به همه کاربران تحویل دهد

علاوه بر در دسترس قرار دادن Copilot برای تعداد بیشتری از کاربران، این شرکت این امکان را فراهم کرد تا حداکثر 10 درخواست برای آزمایش قابلیت‌های Copilot بدون ورود به سیستم با حساب مایکروسافت یا شناسه Entra ارائه دهد.

رایانه‌هایی که این آپدیت را دریافت کرده تند پس از راه‌اندازی مجدد، متوجه یک دکمه Copilot در نوار وظیفه در سینی سیستم خواهند شد. البته مایکروسافت نمی‌پرسد که آیا آن را می‌خواهید یا نه، برنامه تنظیمات به شما امکان می‌دهد دکمه Copilot را در Personalization > Taskbar پنهان کنید. همچنین می توانید Copilot را با میانبر Win + C اجرا کنید. توجه داشته باشید که این دکمه همچنین قابلیت نمایش دسکتاپ را با کلیک کردن بر گوشه سمت راست پایین صفحه خاموش می‌کند.

مایکروسافت اخیراً بخش جدیدی به نام «هوش مصنوعی مایکروسافت» را معرفی کرد که بر تلاش‌های هوش مصنوعی این شرکت، از جمله بینگ، کوپایلوت و مایکروسافت اج نظارت خواهد کرد. بنابراین، آگاه باشید که مایکروسافت با Copilot و تجربه مبتنی بر هوش مصنوعی در تمام محصولات خود ادامه دهد.

به هر حال مایکروسافت اعلام کرد که تمام ویژگی های Copilot فقط در منطقه آمریکای شمالی در دسترس هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عرضه کوپایلوت برای دستگاه های ویندوز 11 و 10 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع:neowin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر