;
coinex

گوگل در عربستان بیش از 110 میلیارد دلار سرمایه گذاری می‌کند

سرعت مدرنیته شدن عربستان باور نکردنی ست. حالا با سرمایه گذاری 110 میلیارد دلاری گوگل در عربستان، به نظر این کشور قصد دارد یکه‌تاز فناوری خاورمیانه شود.

 شرکت گوگل با امکانات فضای ابری خود، قصد دارد تا طی هفت سال آینده به اقتصاد عربستان سعودی با مبلغ 110 میلیارد دلار کمک کند. این فضای ابری، که یکی از ویژگی‌های برجسته گوگل محسوب می‌شود، به کاربران امکان ذخیره، مدیریت و دسترسی به داده‌ها را در فضای ابری فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی گوگل سیل را یک هفته زودتر پیش‌بینی می‌کند [+ویدئو]

سرمایه گذاری 110 میلیارد دلاری گوگل در عربستان

به گزارش منابع اقتصادی معتبر، عبدالرحمن الذهیبان، مدیر کل گوگل کلاود در منطقه خاورمیانه، ترکیه و آفریقا، اعلام کرده که شرکت گوگل اخیراً سه منطقه ابری جدید در الدمام، دوحه، و آفریقای جنوبی ایجاد کرده است. این اقدام نشان از تعهد گوگل به تقویت زیرساخت‌های خود در منطقه دارد و قصد دارد با ارائه خدمات بهتر به کاربران جایگاه خود را تقویت و حفظ کند.

سرمایه گذاری 100 میلیارد دلاری گوگل کلود در عربستان
سرمایه گذاری 110 میلیارد دلاری گوگل کلود در عربستان

الذهیبان در یک گفت‌وگو در حاشیه نمایشگاه “جهش 24” در ریاض، بیان کرد که ایجاد این سه منطقه ابری نه تنها نشان از سرمایه‌گذاری بزرگی در آینده دیجیتال منطقه است، بلکه گوگل را به یکی از بازیگران اصلی در انقلاب فناوری تبدیل خواهد کرد. او افزود که این اقدام می‌تواند منجر به ایجاد 150 هزار فرصت شغلی در منطقه شود.

بیشتر بخوانید: 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر