;
coinex

ساعت پخش سریال آمرلی از فیلم نت [+خلاصه داستان]

سریال آمرلی به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و بازی مصطفی زمانی از فیلم‌نت منتشر می‌شود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال آمرلی با ما همراه شوید.

سریال اجتماعی و درام آمرلی یکی از تازه‌ترین مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی فیلم نت است. آمرلی به تهیه‌کنندگی «امیرمهدی پوروزیری» در کشور عراق ساخته شده و داستان آن درباره‌ی آزادسازی شهر آمرلی از دست نیروهای داعش است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های درام اجتماعی هستید، می‌توانید سریال آمرلی را در ماه مبارک رمضان از پلتفرم فیلم نت تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال آمرلی و خلاصه داستان این مجموعه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال آمرلی از فیلم نت

سریال آمرلی در ماه مبارک رمضان از شبکه‌های تلویزیونی عربی پخش می‌شود. با قطعی شدن پخش سریال آمرلی از پلتفرم فیلم نت، در پاسخ به سوال بینندگان مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند سریال آمرلی کی پخش می شود ؟ می‌توان گفت که تاریخ پخش سریال آمرلی یکم ماه رمضان 1403 است.

تاریخ پخش سریال آمرلی
ساعت پخش سریال آمرلی از فیلم نت

این مجموعه سه روز در هفته، ساعت 20:00 از شبکه‌های عربی روی آنتن می‌رود؛ اما با توجه به آماده‌سازی هم‌زمان نمایش نسخه دوبله شده و عربی همراه با زیرنویس فارسی، مجموعه «آمرلی» در روزهای جمعه و شنبه‌ی هر هفته ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلم‌ نت پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را تماشا کنند.

تا کنون سه قسمت از سریال «آمرلی» از شبکه نمایش خانگی منتشر شده است و پخش آن در ایران و کشورهای عربی هم‌چنان ادامه دارد. به جز کارگردان این سریال «احمد ابراهیم احمد»، سایر اعضای اصلی گروه تولید آن ایرانی هستند.

بازیگران سریال آمرلی

مجموعه آمرلی در ژانر درام، عاشقانه و جنگی با حضور هنرمندانی از ایران، عراق و سوریه در کشور عراق فیلمبرداری و ساخته شده است. مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی نقش‌های اصلی سریال آمرلی را ایفا می‌کنند.

سریال آمرلی کی پخش می شود
سریال آمرلی کی پخش می شود ؟

کاظم القریشی، هاله العادل، تحریر الاسدی، رامز اسود، مازن محمد مصطفی، حیدر منعثر، امیر احسان‌، لوی احمد، حیات حیدر، لیلی محمد، طلال هادی، رنیم التمیمی، فالح کریم، علی صبیح و عبیر فرید دیگر بازیگران سریال آمرلی هستند.

همه‌ی بازیگران این مجموعه از جمله مصطفی زمانی، تنها بازیگر ایرانی این سریال، به زبان «عربی» صحبت می‌کنند. سریال آمرلی با دوبله‌ی فارسی و همچنین با زبان اصلی همراه با زیرنویس فارسی از فیلم‌نت پخش می‌شود.

امیر منوچهری، منوچهر زنده دل، تورج مهرزادیان، مریم صفی خانی، مهین برزویی، غلامرضا صادقی، نازنین یاری، شراره حضرتی، امیر عباس‌پیام، صنم نکواقبال، محسن بهرامی و مهیار ستاری برخی از گویندگان این سریال عربی هستند.

خلاصه داستان سریال آمرلی

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال آمرلی از فیلم نت سراغ قصه‌ی این مجموعه درام، اجتماعی و جنگی می‌رویم که داستانی عاشقانه را در بستر تاریخی جنگی مقابله مردم شهر آمرلی با داعش روایت می‌کند.

در خلاصه داستان سریال آمرلی آمده است: «آمرلی قصه‌ی عاشقانه یک خبرنگار عراقی برای یافتن راز زندگی‌اش در یک موقعیت جنگی است.»

در سال 2014، شهر آمرلی که یک شهر شیعه‌نشین است، توسط نیروهای داعش به محاصره درآمد. پس از دو ماه، نیروهای عراقی با همکاری گروهی از نیروهای ایرانی تحت فرماندهی قاسم سلیمانی، موفق به شکست محاصره شهر و بیرون کشیدن نیروهای داعش از این منطقه شدند.

بازیگر ایرانی سریال آمرلی

تاریخ پخش سریال آمرلی

مصطفی زمانی تنها بازیگر ایرانی سریال آمرلی است. وی در سی‌ام خرداد ماه سال ۱۳۶۱ در املش گیلان به دنیا آمد. پدر او مازندرانی و مادرش گیلانی است. ایشان سه برادر و یک خواهر دارد و فرزند سوم خانواده است. مصطفی زمانی تا هفت سالگی با خانواده در استان گیلان زندگی کرده است و پس از آن ساکن شهرستان فریدون‌کنار شدند؛ او بزرگ‌شده‌ی این شهر زیبای شمال کشور است.

زمانی فعالیت هنری خود را از بهمن ماه سال ۱۳۸۳ با بازی در سریال یوسف پیامبر آغاز کرد و با پخش این مجموعه در سال 1387 به شهرت و محبویت رسید. او در سال 1388 با بازی در فیلم سینمایی آل وارد سینما شد.

مصطفی زمانی در فیلم‌های بدون قرار قبلی، روز ششم، سارا و آیدا، لابی، یک روز بخصوص، تیک آف، ماهی سیاه کوچولو، جامه دران، حسین، خط ویژه، آینه شمعدون، برلین، جیب بر خیابان جنوبی، من همسرش هستم، قصه عشق پدرم، ملکه، یک عاشقانه ساده، سوت پایان، پریناز، بوی گندم، قصه پریا، کیفر و بدرود بغداد نقش‌آفرینی کرده است.

مصطفی زمانی در مصاحبه‌ای درباره‌ی اینستاگرام گفته بود: «من در زمان ساخت شهرزاد ۱ به دلیل قراردادی که با این سریال داشتم باید اینستاگرامم را فعال می‌کردم و بعد که فصل یک تمام شد صفحه‌ام را غیرفعال کردم. با توجه به تجربه شخصی‌ام در اینستاگرام احساس می‌کنم به‌صورت حرفه‌ای با مسائل مختلف در این فضا برخورد نمی‌شود.»

از جوایز و افتخارات زمانی می‌توان به جایزه بهترین بازیگر مرد درام برای بازی در سریال نهنگ آبی در بیستمین جشن سینمایی حافظ، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم جیب بر خیابان جنوبی در جشن سینمای ایران، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم قصه عشق پدرم در جشن سینمای ایران و کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم یک عاشقانه ساده، در سی‌امین جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال آمرلی نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه مصطفی زمانی، ناریمان الصالحی، کاظم القریشی، هاله العادل، تحریر الاسدی، رامز اسود، مازن محمد مصطفی، حیدر منعثر، امیر احسان‌، لوی احمد، حیات حیدر، لیلی محمد، طلال هادی، رنیم التمیمی، فالح کریم، علی صبیح و عبیر فرید به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال آمرلی چند قسمتی است؟

مجموعه آمرلی در 21 قسمت 45 تا 50 دقیقه‌ای به کارگردانی احمد ابراهیم احمد ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال آمرلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سریال خوبیه و بیشتر با فرهنگ مردم عراق آشنا میشیم

    پاسخ