;
coinex

تصاویر زنده گوشی ردمی نوت 13 توربو منتشر شد

شیائومی قرار است Redmi Note 13 Turbo را که بعضا از آن با عنوان پوکو F6 نیز یاد می‌شود، در چین با چیپست Snapdragon 8s Gen 3 راه‌اندازی کند. حالا با انتشار تصاویر زنده گوشی ردمی نوت 13 توربو ابعاد پنهانی اشکار می‌شود که از آن بی‌خبر بودیم.

تابحال فقط شایعه‌ در مورد این گوشی وجود داشته که مهم‌ترین آنها این است که این دستگاه به صورت بین‌المللی به نام Poco F6 عرضه خواهد شد.توماس وانگ، مدیر کل برند Redmi، درباره تاریخچه‌ی قدرتمند و پرارزش گوشی‌های هوشمند شیائومی صحبت کرد و یک دستگاه جدید که احتمالا ردمی نوت 13 توربو  باشد را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: مشخصات پوکو F6 فاش شد؛ اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 8S نسل 3

تصاویر زنده گوشی ردمی نوت 13 توربو

در تصاویر تازه منتشر شده یک صفحه صاف، یک سوراخ تکی برای دوربین سلفی و یک صفحه یکپارچه خاموش/روشن قابل مشاهده است. با تماشای تصاویر زنده گوشی ردمی نوت 13 توربو می‌توان اینطور برداشت که احتمالاً گوشی از یک صفحه نمایش OLED با یک اسکنر اثر انگشت زیر آن بهره خواهد برد.

تصاویر زنده گوشی ردمی نوت 13 توربو

چیپست Snapdragon 8s در میان چیپست‌های دوم و سوم Snapdragon 8 با یک هسته Cortex-X4 اصلی با سرعت 3 گیگاهرتز قرار دارد. اگر شایعه‌ها صحیح باشند و Note 13 Turbo با این چیپست راه‌اندازی شود، این اولین دستگاه از سری محبوب میان‌رده با چنین پلتفرم قدرتمندی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر