coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی AI برای سری Galaxy S23 ،Tab 9 و تاشوهای نسل پنجم عرضه می‌شود

غول فناوری کره‌ای پیش‌تر وعده داد بود ابزار هوش مصنوعی خود را در اختیار دستگاه‌های قدیمی‌تر بگذارد اکنون مشخص شده که گلکسی AI برای سری Galaxy S23، Tab 9 و تاشوهای نسل پنجم عرضه می‌شود.سامسونگ اولین رابط کاربری One UI 6.1 و همچنین گلکسی AI را در گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S24 که اخیراً عرضه شده، قرار داده است. این برند قول داده بود که Galaxy AI را در ماه مارس برای پرچمداران قدیمی‌تر عرضه کند، اکنون با به‌روزرسانی‌های جدیدی که برای گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S23 و همچنین سری Z Fold 5، Z Flip 5 و Tab S9 عرضه می‌شود، به این وعده عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: سامسونگ گلکسی Z Fold 6، Z Flip 6 از شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کنند

گلکسی AI سامسونگ

ویژگی‌های کلیدی هوش مصنوعی در حال ارائه عبارتند از:

Chat Assist: این ویژگی پیشنهاداتی را برای بهبود گرامر و عبارت در حین نوشتن پیام ارائه می‌دهد که از 13 زبان مختلف هم پشتیبانی می‌کند.

Circle to Search with Google: با استفاده از این ویژگی، می‌توانید برای یافتن اطلاعات بیشتر، روی یک شی یا ناحیه روی صفحه ضربه بزنید.

ویرایش مولد: کاربران می‌توانند عناصر ناخواسته را از عکس‌ها حذف کنند، اشیاء درون تصاویر را تغییر مکان داده و پرسپکتیوها را برای ترکیبی دقیق‌تر تنظیم کنند.

Instant Slow-Mo: این ویژگی از پردازش هوش مصنوعی برای تبدیل ویدیوهای استاندارد به فیلم آهسته استفاده می‌کند.

مترجم: حالت مکالمه تقسیم صفحه به برقراری ارتباط بی‌درنگ بین افرادی که به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند کمک می‌کند.

ترجمه زنده: هم برای تماس‌های صوتی و هم در برنامه‌های پیام‌رسانی پشتیبانی‌شده، ترجمه لحظه‌ای ارائه می‌کند.

Note Assist: متن را در برنامه Samsung Notes خلاصه می‌کند و حتی می‌تواند سبک‌های قالب‌بندی خاصی را در خلاصه‌نویسی خود اعمال کند.

Transcript Assist: در کنار برنامه ضبط صدا سامسونگ برای رونویسی صدا و برچسب زدن چندین بلندگو کار می‌کند. همچنین می‌تواند خلاصه‌ای از اطلاعات ضبط شده را ارائه دهد.

پیشنهاد ویرایش: برای عکس‌های شما ویرایش شخصی ارائه می‌دهد.

عرضه این به‌روزرسانی از قبل آغاز شده است و احتمالاً به زودی در همه دستگاه‌های واجد شرایط قرارخواهد گرفت. اگر هنوز اعلان به‌روزرسانی OTA را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات، به‌روزرسانی‌های سیستم، بررسی به‌روزرسانی‌های سیستم، آن را به صورت دستی بررسی کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره  گلکسی AI چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر