coinex
راهنمای خرید تکراتو

اختلال در پیام رسان ایتا 14 فروردین 1403

با اختلال در پیام رسان ایتا 14 فروردین 1403 علناً دسترسی به این پیام رسان ایرانی غیرممکن شده است. البته ایرانی‌ها به این اختلالات عادت دارند.

ایتا، بله، روبیکا و دیگر سکوهای ایرانی بیش از 1 سال است که مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته و به نوعی با فیلترینگ پلتفرم‌های خارجی جایگزین آنان شدند. اما از سال 1401 که استفاده از این سکوها مرسوم شد، کاربران ایرانی مدام شاهد اختلالات و قطعی‌های پی در پی آنها بوده و به این موضوع عادت کرده‌اند.

روز گذشته دوشنبه، 13 فروردین 1403، پیام‌رسان ایتا دچار اختلالات شدید شد و پس از چند ساعت با یک به‌روزرسانی این مشکل حل شد. اما اختلال در پیام رسان ایتا 14 فروردین 1403 هم مانند روز گذشته شدت دارد و کاربران را با مشکلاتی مواجه کرده است.

بیشتر بخوانید: صاحبان کانال های تلگرامی چگونه می توانند از تلگرام درآمد کسب کنند

اختلال در پیام رسان ایتا 14 فروردین 1403

به نقل از ایرنا، پس از اختلا‌ل‌های پی‌درپی در چند ماه اخیر، پیام‌رسان ایتا از دقایقی پیش بار دیگر از دسترس خارج شده است.

اختلال در پیام رسان ایتا 14 فروردین 1403

ایتا دیروز (۱۳ فروردین) در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که به‌روزرسانی زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و نصب تجهیزات جدید ارتباط کاربران از ساعت ۱۷ تا ۱۹ با اختلال یا قطعی مواجه خواهد بود. اکنون اختلال دوباره این پیام‌رسان نشان می‌دهد ایرادات پیشین هنوز برطرف نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اختلالات بسیاری شدید و همیشگی پیام‌رسان‌های ایرانی چیست؟ به نظر اینگونه اختلالات منجربه به بی اعتمادی شما و دیگر کاربران این پیام‌رسان‌ها نخواهد شد؟ لطفاً نظرات خود را در این خصوص با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر