coinex
راهنمای خرید تکراتو

تبلت میت پد جدید هواوی گواهی ارتباطات رادیویی و شبکه را دریافت کرد

تبلت میت پد جدید هواوی گواهینامه‌های ارتباطات رادیویی و شبکه را دریافت کرد. این تبلت به زودی با تراشه قدرتمند کایرین 9000 وارد بازار خواهد شد.

هوآوی در حال آماده شدن برای عرضه جدیدترین تبلت MatePad خود است. این تبلت به تازگی گواهینامه‌های لازم برای برقراری ارتباط رادیویی و شبکه ایمن را دریافت کرده است. این تبلت با شماره مدل TGR-L10 به زودی به عنوان جدیدترین محصول هواوی به سری MatePad ملحق خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تبلت میت پد جدید هواوی

به گفته منابع موثق، از جمله افشاگری به نام  DigitalChatStation، تبلت MatePad جدید هواوی با شماره مدل TGR-L10، قرار است که یک تبلت قدرتمند با تراشه Kirin 9000 باشد. این چیپست به دلیل قدرت عملکرد بالا، نویدبخش چندوظیفگی یکپارچه و تجربه کاربری روان است.

تبلت میت پد جدید هواوی

جزئیات گواهینامه نشان می‌دهد که MatePad TGR-L10 از شبکه‌های مختلف مانند TD-LTE ،LTE FDD ،WCDMA و GSM پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب قابلیت‌های اتصال گسترده‌ای را ارائه می‌دهد. علیرغم اینکه جزئیات مربوط به طراحی و پارامترهای داخلی همچنان نامشخص است، گمانه‌زنی‌هایی در مورد ویژگی‌ها و مشخصات این تبلت وجود دارد اما آنها چندان قابل اعتماد نیستند.

علاوه بر این، گفته می‌شود که هواوی یک نسخه کاغذی از MatePad را برای افزایش بهره‌وری و کارایی، طراحی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این مدل، از فناوری Nearlink پشتیبانی کرده و امکان اتصال یکپارچه با لوازم جانبی مختلف مانند صفحه کلید و ماوس را فراهم کند. این لوازم جانبی می‌توانند قدرت تراشه جدید کایرین را بیش از پیش به نمایش بگذارند و تجربه کاربری را بهبود بخشند. از سوی دیگر، فناوری Nearlink که فقط با دستگاه‌های پرچمدار ادغام می‌شود، برای انتقال فایل‌ها و وبگردی، اتصال قوی‌تر و پیشرفته‌تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همان‌طور که گفته شد، متاسفانه هنوز درباره مشخصات داخلی، طراحی و قابلیت‌های شارژ تبلت جدید هواوی اطلاعاتی فاش نشده و از این رو طرفداران مشتاقانه منتظر رونمایی رسمی از این محصول هستند. سوابق هواوی در ارائه فناوری‌های پیشرفته در کنار محبوبیت سری میت پد، همگی باعث شده که نگاه همه به اطلاعیه‌های آتی این شرکت باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت میت پد جدید هواوی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر