coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال رشید حرفه‌ ای از شبکه آی فیلم [+ ساعت پخش تکرار و خلاصه داستان]

مجموعه رشید حرفه ای به کارگردانی مجید کاشی فروشان به‌زودی از شبکه آی فیلم پخش می‌شود. برای اطلاع از داستان و ساعت پخش سریال رشید حرفه‌ ای با ما همراه شوید.

سریال طنز و خاطره‌انگیز رشید حرفه ای به تهیه کنندگی رسول هنرمند و اصغر مولایی در سال 1392 ساخته و در نوروز سال 93 از تلویزیون پخش شد. این مجموعه که به قلم ساسان حبیبی به نگارش درآمده است به‌زودی از شبکه آی فیلم پخش می‌شود.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های طنز ایرانی هستید، می‌توانید سریال رشید حرفه ای را از روز سه‌شنبه (21 فروردین ماه 1403) از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال رشید حرفه‌ ای ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال رشید حرفه‌ ای از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال رشید حرفه ای هر روز ساعت 16:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 00:00 (24) و 08:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال رشید حرفه ای از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش تکرار سریال رشید حرفه‌ ای
ساعت پخش سریال رشید حرفه‌ ای

در مجموعه تلویزیونی «رشید حرفه‌ای» بازیگرانی چون قدرت الله ایزدی، چنگیر وثوقی، سعید یاردوستی، بتول شیرانی، امین زارع، رزا حسینی، الهام رضایی، ساسان حبیبی، جهانبخش سلطانی، خانم فدوی، شمیلا تابش، سهیلا هادی‌زاده، صالح خاجویی، اصغر ملائی، بهزاد محسنی، هاشم شمس فلاورجانی، اسماعیل سلمانی، مهدی موید، احمد قنبریان، محمد طیبانی، فاطمه کاشی فروشان، غفور نصوحی، فرامرز مهرجو، زهرا خدایی و سعید محقق به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ساعت پخش تکرار سریال رشید حرفه‌ ای

قدرت الله ایزدی بازیگر نقش رشید در پاسخ به این سوال که این داستان ارتباطی با رشیدهای قبلی که بازی کرده است دارد یانه، گفته بود: «این رشید به نوعی شست‌وشو شده رشیدهای قبلی است؛ اما به عنوان یک کمدین تیپ‌دار و مقبول مردم، باید قابلیت‌هایی از او که مورد علاقه مردم است را حفظ کند؛ حواشی آن زدوده شده و کاراکتر رشید محفوظ بماند. در این سریال، رشید در موقعیتی متفاوت قرار می‌گیرد که به او این فرصت را می‌دهد تا قابلیت‌ها و توانایی‌های خود را بروز دهد.»

خلاصه داستان سریال رشید حرفه‌ ای

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال رشید حرفه‌ ای از شبکه آی فیلم سراغ قصه‌ی این مجموعه طنز و درام می‌رویم که فضای کمدی مافیایی دارد و داستان از درد ناتوانی در عدم پرداخت هزینه‌های عمل بچه‌ای معلول آغاز می‌شود.

ساعت پخش تکرار سریال رشید حرفه‌ ای
زمان پخش تکرار سریال رشید حرفه‌ ای از شبکه آی فیلم

در خلاصه داستان سریال رشید حرفه‌ ای آمده است: «رشید و کیهان دو برادرند که به خاطر تامین هزینه درمان برادر معلولشان و پاره‌ای از مشکلات که برای آنها پیش می‌آید، تصمیم می‌گیرند دزدی کنند و وارد یک باند خلافکار قاچاق عتیقه شوند. طی ماجراهایی، آنها با یک گروه خلافکار به ریاست تخشا آشنا می‌شوند و با تلاش زیادی خودشان را به رئیس تخشا معرفی می‌کنند. رئیس تخشا به خاطر مسائل مافیایی خودش را از دید همه پنهان کرده و با گریم‌های مختلف در جمع ظاهر می‌شود و به جز یکی دو نفر کسی تا کنون شکل اصلی او را ندیده است. درست روزی که رشید قرار است به باند تخشا ورود کند رئیس تخشا توسط یک گروه خلافکار رقیب به ریاست کیومرث خان ربوده می‌شود و از آنجا که رشید شبیه رئیس تخشا است چند نفر بزرگان گروه که چهره‌ی تخشا را دیده‌اند رشید را با تخشا اشتباهی می‌گیرند و به این ترتیب رشید رئیس باند مافیای قاچاق می‌شود.»

کارگردان سریال رشید حرفه‌ ای

مجید کاشی فروشان کارگردان سریال رشید حرفه‌ ای، وی از کارگردانان تئاتر است و تا کنون نمایش‌های شاهرخ خان و شایعات را روی صحنه برده است. او همچنین کارگردانی آثاری همچون فیلم‌های بازگشت لوک خوش شانس و جلباب را برعهده داشته است.

کاشی فروشان علاوه بر کارگردانی به عنوان تدوین‌گر نیز فعالیت می‌کند؛ او تدوین فیلم شب برفی را برعهده داشته است.

عوامل سریال رشید حرفه‌ای

  • کارگردان: مجید کاشی فروشان
  • تهیه کنندگان: رسول هنرمند، اصغر مولایی
  • نویسنده: ساسان حبیبی
  • دستیار کارگردان: هاشم شمس
  • مدیر تصویربرداری: یاسر زمانی
  • مدیر صدابرداری: فرامرز مختاری
  • منشی صحنه: رویا مسجدی
  • تدوین: فرشاد معتمدی پور
  • تیتراژ: مهرداد علی پور
  • موسیقی متن: کمال ایزدی
  • خواننده : احسان شماعی زاده، پژمان کلانی

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال رشید حرفه‌ای نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه قدرت الله ایزدی، چنگیر وثوقی، سعید یاردوستی، بتول شیرانی، امین زارع، رزا حسینی، الهام رضایی، ساسان حبیبی، جهانبخش سلطانی، خانم فدوی، شمیلا تابش، سهیلا هادی‌زاده، صالح خاجویی، اصغر ملائی، بهزاد محسنی، هاشم شمس فلاورجانی، اسماعیل سلمانی، مهدی موید، احمد قنبریان، محمد طیبانی، فاطمه کاشی فروشان، غفور نصوحی، فرامرز مهرجو، زهرا خدایی و سعید محقق به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال رشید حرفه‌ای چند قسمتی است؟

مجموعه رشید حرفه‌ای در 12 قسمت به کارگردانی مجید کاشی فروشان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال رشید حرفه‌ ای چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر