coinex
راهنمای خرید تکراتو

WhatsApp گزینه تصویر در تصویر را برای ویدیوها اضافه می‌کند

واتساپ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های پیام رسان جهان، هر ماه بهتر و بهتر می‌شود. به نظر می‌رسد متا برای به روز نگه داشتن برنامه‌های خود بسیار تلاش می‌کند. گزینه تصویر در تصویر ویژگی جدیدی که این برنامه را برای کاربران جذاب‌تر می‌کند.جدا از بهبودهای معمول و رفع اشکال، واتساپ هر ماه ویژگی‌های جدیدی را ارائه می‌کند. این در حالی است که نسخه بتا تقریباً به صورت هفتگی ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: بروزرسانی واتساپ، امکان قفل کردن چت‌ها در دستگاه‌های مرتبط را فراهم می‌کند

WhatsApp گزینه تصویر در تصویر را برای ویدیوها راه‌اندازی می‌کند

در جدیدترین اخبار آمده که نسخه بتا واتساپ یک ویژگی بسیار مهم را معرفی می‌کند: حالت تصویر در تصویر برای فیلم‌ها. افرادی که در WABetaInfo هستند یاد گرفته‌اند که واتساپ برای iOS 24.6.77 قابلیت تماشای ویدیو در حین مرور چت‌های متعدد یا سایر بخش‌های برنامه را ارائه کرده است.

نسخه بتا واتساپ

 

اکنون این قابلیت جدید واتساپ به کاربران اجازه می‌دهد تا از حالت تصویر در تصویر استفاده کنند اما فقط هنگام تماشای ویدیوهای یوتیوب و اینستاگرام. آخرین نسخه بتای واتساپ امکان استفاده از تصویر در تصویر را حتی در هنگام تماشای ویدیوهایی که مستقیماً در برنامه به اشتراک گذاشته شده‌اند را ممکن می‌سازد.

بر اساس این گزارش، ویژگی بهبود یافته تصویر در تصویر محدود به تماشای ویدیوها در برنامه است، بنابراین استفاده از حالت هنگام جابجایی به برنامه دیگر امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی گزینه تصویر در تصویر چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر