coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال زوج یا فرد از شبکه آی فیلم [+ خلاصه داستان و ساعت پخش تکرار]

مجموعه زوج یا فرد به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و محمد حسین لطیفی به‌زودی از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد. برای اطلاع از ساعت پخش سریال زوج یا فرد با ما همراه شوید.

سریال زوج یا فرد با نام قبلی (مر قانون) به تهیه‌کنندگی مهران مهام در 16 قسمت ساخته شد و در نوروز ۹۸ از شبکه ۳ سیما روی آنتن رفت. این مجموعه طنز به قلم امیرعباس پیام و مهدی روشن‌روان به نگارش درآمده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های طنز ایرانی هستید، می‌توانید سریال زوج یا فرد را از جمعه 24 فروردین ماه سال 1403، از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال زوج یا فرد ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش سریال زوج یا فرد از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال زوج یا فرد از جمعه (24 فروردین ماه سال 1403) هر شب ساعت 19:00 خواهد بود. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 3:00 و  11:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال زوج یا فرد از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

زمان پخش تکرار سریال زوج یا فرد از آی فیلم
ساعت پخش سریال زوج یا فرد

سریال زوج یا فرد در اواخر سال ۹۷ در شمال شرق تهران تصویربرداری شده است. در این مجموعه مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، اشکان اشتیاق، شیدا خلیق، مهران رجبی، سپند امیرسلیمانی، شهین تسلیمی، مهشید ناصری، بهشاد شریفیان، دلسا ملکی، عباس محبوب، محمد الهی، کریم قربانی، حلیمه سعیدی، داریوش سلیمی و اردشیر کاظمیبه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سریال زوج یا فرد

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال زوج یا فرد از شبکه آی فیلم سراغ قصه‌ی این مجموعه خانوادگی اجتماعی کمدی می‌رویم که بر اساس تصویب طرح بحث‌برانگیز ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان است و می‌کوشد به وسع خود چالش‌ها و باید‌ها و نباید‌های این قانون پر حرف و حدیث را به شکل داستانی اجتماعی، اما طنز به تصویر بکشد.

زمان پخش تکرار سریال زوج یا فرد از آی فیلم
زمان پخش تکرار سریال زوج یا فرد از آی فیلم

در خلاصه داستان سریال زوج یا فرد آمده است: «کمال شهری قرار است وزیر شود اما با خطاهای پسرش و معاونش آقای نیکبخت از سمت خود برکنار می‌شود. از طرفی او به خانمی به نام آفاق دستان که پرستار مادرش است علاقه‌مند شود و از آنجایی که پسرش به شدت غیرتی است مشکلاتی برای آن‌ها پیش می‌‌آید.»

کارگردانان سریال زوج یا فرد

محمدحسین لطیفی کارگردان سریال زوج یا فرد، در بیست‌وپنجم اسفند ماه سال ۱۳۴۱ در تهران به دنیا آمده است. وی کار هنری خود را با نقاشی و مجسمه‌سازی آغاز کرد.

زمان پخش تکرار سریال زوج یا فرد از آی فیلم

لطیفی با نقاشی متحرک به فعالیش ادامه داد و پس از آن وارد عرصه فیلمسازی شد. ایشان از اعضاء فعال مرکز سینمای تجربی و نیمه حرفه‌ای بود که توسط محسن مسعودشاهی راه‌اندازی شده بود.

وی به عنوان مشاور کارگردان در چندین پروژه‌ حضور داشته و در سال ۱۳۷۵ فیلم سرعت را ساخته است. لطیفی در سال ۷۸ فیلم عینک دودی را روی پرده سینما برد و با سریال کت جادویی به شهرت رسید. او برای ساخت فیلم روز سوم، سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دریافت کرد.

فرار بزرگ، وفا، صاحبدلان، دودکش، تنهایی لیلا، سر دلبران و سریال‌های شبکه خانگی قلب یخی و ساخت ایران از آثار کارنامه هنری او هستند.

علیرضا نجف‌زاده در شانزدهم دی ماه سال 1351 در تهران به دنیا آمد. وی فعالیت هنری خود را از 9 سالگی با اجرای نمایشی به نام مدرسه آغاز کرد و به جشنواره‌های دانش‌آموزی و کانون پرورش فکری استان تهران و کشور راه یافت.

زمان پخش تکرار سریال زوج یا فرد از آی فیلم

او در دوران دانش‌آموزی تندیس بازیگر برگزیده کشور از جشنواره تئاتر کشور و تندیس بهترین بازیگری و کارگردانی را از جشنواره باغرود نیشابور دریافت کرد.

نجف‌زاده بازیگری و کارگردانی تئاتر را زیر نظر دکتر نصر در واحد نمایش حوزه هنری و مرکز هنرهای نمایشی آموخت. وی فعالیت حرفه‌ای خود را با گویندگی در فیلم‌های سینمایی ردپایی برشن و بایسیکل ران آغاز کرد.

علیرضا نجف زاده به عنوان دستیار اول کارگردان در فیلم‌های معصوم، به کبودی یاس، شاعر زباله ها، سبیل مردونه و در مقام کارگردان در فیلم‌های بی پناه، رفیق فابریک و سریال بوتیمار، به عنوان دستیار کارگردان در فیلم‌های قسم و گاهی به اسمان نگاه کن، حضور داشته است.

دیگر عوامل سریال زوج یا فرد

  • مدیر تصویربرداری: فرزام گل‌سفیدی
  •  تصویربردار: ایمان تقی‌بخش
  • دستیاران تصویربرداری: امید الله‌وردی، محمد زارعی، ابراهیم میرزایی، حسین فرجی
  • مدیر برنامه‌ریزی: مجتبی خادم زاده
  • دستیار کارگردان: امید شیرانگیز و مهدی توکلی
  • منشی صحنه: لیلا مربی
  • مدیر صدابرداری: فرشید احمدی
  •  صدابردار: علی ذوالفقاری
  • طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی‌فر
  • دستیار اول طراح لباس: ماندانا مرادقلی
  •  دستیار لباس: سمیه ابوطالبی
  • دستیار صحنه: سبا رجبی و مجتبی احمدیان
  • دستیار طراح: رسول تقیانی
  • طراح چهره‌پردازی: شهرام خلج
  • مجری گریم: مهیار اعرج، شیده کردستانی و نعیم خلج
  • عکاس: مهدیه لطیفی
  •  مشاور رسانه‌ای: مجتبی احمدی
  • مدیر تولید: شاهپور دلدار

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال زوج یا فرد نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، اشکان اشتیاق، شیدا خلیق، مهران رجبی، سپند امیرسلیمانی، شهین تسلیمی، مهشید ناصری، بهشاد شریفیان، دلسا ملکی، عباس محبوب، محمد الهی، کریم قربانی، حلیمه سعیدی، داریوش سلیمی و اردشیر کاظمی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال زوج یا فرد چند قسمتی است؟

مجموعه زوج و فرد در 16 قسمت به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده و محمد حسین لطیفی ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال زوج یا فرد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر