coinex
راهنمای خرید تکراتو

دومین کارخانه تولید تراشه سامسونگ به زودی در ایالات متحده ساخته خواهد شد

دومین کارخانه تولید تراشه سامسونگ به زودی در کنار کارخانه مادر ساخته خواهد شد. این شرکت در اواخر سال جاری کار خود در کارخانه‌های مذکور را آغاز خواهد کرد.

سامسونگ الکترونیکس سرمایه‌گذاری خود در ایالات متحده برای ساخت و بسته‌بندی تراشه‌های نیمه هادی پیشرفته را دو برابر می‌کند. طبق گزارشی که در وال استریت ژورنال منتشر شده، سامسونگ قصد دارد که مبلغ سرمایه‌گذاری خود را به 44 میلیارد دلار افزایش دهد. یعنی مبلغی حدودا دو برابر سرمایه‌گذاری 22 میلیارد دلاری پیشین!


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دومین کارخانه تولید تراشه سامسونگ

غول فناوری کره جنوبی، سامسونگ، به زودی یک کارخانه دیگر برای تولید تراشه‌های نیمه هادی و تحقیق و توسعه تراشه در تگزاس ایالات متحده آمریکا خواهد ساخت. ساخت اولین کارخانه تولید تراشه این شرکت در سال 2021 آغاز شد و اکنون در تیلور تگزاس واقع شده است. این کارخانه هنوز فعالیت خود را آغاز نکرده، اما انتظار می‌رود که فرآیند تولید تراشه‌های پیشرفته این کارخانه در اواخر سال جاری شروع شود. کارخانه جدید تراشه این شرکت نیز در نزدیکی کارخانه کنونی ساخته خواهد شد.

دومین کارخانه تولید تراشه سامسونگ

در این میان، دولت ایالات متحده نیز قصد دارد که 6 میلیارد دلار را به عنوان بخشی از حق ایالات متحده در تولید تراشه‌ها، در اختیار سامسونگ الکترونیکس قرار دهد. این مبلغ بالاتر از چیزی است که دولت فدرال به عنوان مشوق‌های مالیاتی به شرکت سامسونگ پیشنهاد داده است. این شرکت هنوز درباره نوع تراشه‌ها و فرآیند به کار گرفته شده در تولید آنها سخنی نگفته است و همه چیز فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ایالات متحده پس از تنش‌های شدیدی که با چین داشته، صادرات تراشه‌های نیمه هادی پیشرفته و فناوری‌های طراحی و ساخت تراشه را به شرکت‌های چینی مانند هواوی ممنوع کرده است. در عوض، تلاش می‌کند تا وابستگی خود به تامین‌کنندگان تراشه‌ مستقر در چین را کاهش داده و شرکت‌های فناوری را به ساخت کارخانه‌های اختصاصی خود در ایالات متحده ترغیب ‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دومین کارخانه تولید تراشه سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر