coinex
راهنمای خرید تکراتو

با اصلاح گوگل کروم ، دکمه مربوط به پنل کناری حذف شد

گوگل کروم صفحه جدیدی برای شما طراحی می‌کند. طراحی مجدد این شرکت نحوه دسترسی شما به ستون‌های نشانک‌ها، فهرست خواندن و تاریخچه را که تاکنون در سمت راست مرورگر شما ظاهر می‌شدند، تغییر می‌دهد.دکمه پانل کناری اکنون از کروم دسکتاپ حذف شده است. بنابراین پس از باز شدن، دیگر دکمه پانل کناری (نماد مربعی شکل که تقریباً تا نیمه پر شده است) را در گوشه سمت راست بالا در کنار تصویر نمایه خود نخواهید دید. کروم توضیح می‌دهد:« شما می‌توانید اکثر ویژگی‌های پانل جانبی را از طریق منوی Chrome باز کنید.»

بیشتر بخوانید: برنامه تلفن گوگل اجازه شناسایی شماره‌های ناشناس را فراهم می‌کند

قبلاً، دکمه پنل کناری معمولاً نشانک‌ها را به‌طور پیش‌فرض باز کرده و یک منوی کشویی برای دسترسی به سایر صفحات را در اختیار شما قرار می‌داد. با این تغییر، خود پنل‌های کناری، لیست خواندن، نشانک‌ها، تاریخچه، حالت خواندن و جستجو در دسترس باقی می‌مانند. اکنون می‌توانید مواردی را که بیشتر استفاده می‌کنید برای دسترسی فوری به بخش پارتیشن‌بندی شده جدید پین کنید اما بدانید که فضای سمت راست نوار آدرس را پر می‌کند.

نشانک‌ها و فهرست خواندن را می‌توانید در منوی سر ریز سه نقطه، نشانک‌ها و فهرست‌ها پیدا کنید، در حالی که تاریخچه (یا «تاریخچه گروه‌بندی‌شده») چند نقطه بالاتر است.پس از آن نیز می توانید با کلیک راست بر روی یک صفحه، حالت خواندن را راه اندازی کنید.

کروم رابط کاربری پنل جانبی را در سال 2022 معرفی کرد و به آرامی قابلیت‌های آن را گسترش داد. Google Lens نیز بعد از آنها راه‌اندازی شد.

بهرحال پس از راه‌اندازی مجدد مرورگر در Mac، Windows و ChromeOS شاهد این حذف دکمه پانل جانبی در Chrome 123 (پایدار) هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوگل کروم چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: 9to5google

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر