coinex
راهنمای خرید تکراتو

نتایج بنچمارک ویوو T3x 5G در آنتوتو و گیک‌بنچ اعلام شد

نتایج بنچمارک ویوو T3x 5G در وب‌سایت‌های آنتوتو و گیک بنچ اعلام شد. این گوشی به تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام مجهز شده و به زودی معرفی خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید شرکت ویوو در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند جدید با نام Vivo T3x 5G در بازار هند است. تاریخ عرضه برای 17 آوریل برنامه‌ریزی شده و این برند در تبلیغات خود برخی از جزئیات کلیدی از جمله طراحی دستگاه را فاش کرده است. اکنون نیز ویوو اطلاعات مربوط به سیستم سخت افزار مانند نوع تراشه، رم و حافظه به همراه امتیازهای آن در تست‌های سایت‌های بنچمارک را اعلام کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نتایج بنچمارک ویوو T3x 5G

بر اساس گفته‌های ویوو، ویوو T3x فایوجی با چیپست اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام وارد بازار خواهد شد. این پردازنده هشت هسته‌ای طبق فناوری 4 نانومتری TSMC ساخته شده و در تست AnTuTu V10 امتیاز 560 هزار را کسب کرده است. دستگاهی که در این تست مورد آزمایش قرار گرفته، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی داشته است.

نتایج بنچمارک ویوو T3x 5G

همچنین بر اساس داده‌های لیست شده در وب‌سایت Flipkart، قیمت ویوو T3x 5G زیر 17000 روپیه خواهد بود. این قیمت با توجه به قیمت 17999 روپیه‌ای Vivo T3 5G که ماه گذشته معرفی شد، کاملا منطقی است.

نتایج بنچمارک ویوو T3x 5G

علاوه بر این، Vivo T3x 5G در وب‌سایت Geekbench نیز ظاهر شده و امتیازهای 946 و 2839 را به ترتیب در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به دست آورده است. فرکانس پایه تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 برابر 1.80 گیگاهرتز و سرعت کلاک تقویتی آن 2.21 گیگاهرتز است.

نتایج بنچمارک ویوو T3x 5G

بر اساس گزارش‌های پیشین، این دستگاه با آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 14 و یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 44 واتی به بازار عرضه خواهد شد. به احتمال زیاد با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، جزئیات بیشتری درباره مشخصات این گوشی فاش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نتایج بنچمارک ویوو T3x 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر