coinex
راهنمای خرید تکراتو

اینستاگرام ویژگی Notes خود را تغییر می‌دهد

از این پس یادداشت های اینستاگرام به جای پنهان ماندن در برگه DMs، در صفحات نمایه کاربران نمایش داده می‌شوند. این به روزرسانی فقط به منظور بیشتر دیده شدن افکار کاربران انجام می‌شود.به گفته Engadget، پس از به‌روز رسانی جدید یادداشت های اینستاگرام مستقیما در صفحه کاربران نمایش دیده می‌شود. این برنامه همچنین در حال آزمایش «اعلان‌ها» برای Notes است و به کاربران امکان می‌دهد تا سؤالاتی را برای دوستان خود ارسال کنند، این قابلیت تقریبا مشابه الگوهای تعاملی «افزودن شما» برای Stories.عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید: تیک تاک برای رقابت با اینستاگرام اپلیکیشن Notes را ارائه می‌دهد

انتظار می‌رود به‌روزرسانی یادداشت های اینستاگرام باعث بیشتر دیده شدن این ویژگی شده و پلتفرم دیگری را برای کاربران فراهم کند تا با دوستانشان بیشتر تعامل برقرار کنند. یادداشت‌ها مانند داستان‌ها عمل می‌کنند و فقط 24 ساعت دوام دارند. با این حال، آنها فقط برای دنبال کنندگان متقابل قابل مشاهده هستند، به این معنی که به اندازه پست های شبکه معمولی یا Stories برای اشتراک گذاری گسترده در نظر گرفته نشده اند.

علاوه بر این، این برنامه یک ویژگی جدید Cutouts را معرفی می کند که به کاربران امکان می دهد از اشیاء موجود در عکس های خود استیکر ایجاد کنند، مشابه نحوه عملکرد ویژگی استیکر iOS. این استیکرها را می توان در استوری اینستاگرام یا در یک حلقه به اشتراک گذاشت.

برای ساخت یک برچسب سفارشی با Cutouts باید: 1. در حین ساخت داستان، روی نماد استیکرها در بالا ضربه بزنید. 2. گزینه جدید Cutouts را انتخاب کنید. 3. عکس یا ویدیویی را با موضوع واضح انتخاب کنید.

یک برچسب به طور خودکار از عکس یا ویدیو ساخته می‌شود. اگر آن با چیزی که در ذهنتان بود تطابق نداشت، روی «انتخاب دستی» در پایین سمت چپ ضربه بزنید تا شی مورد نظر خود را برای برچسب خود انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید هر بار فقط می‌توانید یک شی را برای استیکر انتخاب کنید.

شما حتی می‌توانید به ایجاد حلقه یا داستان خود ادامه دهید یا برچسب خود را برای استفاده بعدی ذخیره کنید.

با این حال، بروز رسانی جدید به همین جا ختم نمی‌شود. نوار جستجوی جدید متا مبتنی بر هوش مصنوعی اکنون در برنامه ظاهر شده و کاربران را قادر می‌سازد تا مکالمات را در پیام‌های مستقیم با هوش مصنوعی متا با انجام پرسش و پاسخ جستجو آغاز کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو یاداشت های اینستاگرام چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر