coinex
راهنمای خرید تکراتو

ویژگی‌های جدید و جذاب گوگل میت

سرویس گوگل میت به‌زودی قابلیت‌های جدیدی را به کاربران خود ارائه خواهد داد که از هوش مصنوعی بهره می‌برند. این قابلیت‌ها شامل یادداشت‌برداری خودکار و ترجمه همزمان متون می‌شود.

این ویژگی‌های جدید، جزئی از Google Workspace هستند و با اشتراک ماهیانه ۱۰ دلاری در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. با استفاده از ویژگی “Take notes for me”، کاربران می‌توانند به‌طور خودکار صورت‌جلسات را ثبت کنند. همچنین، ویژگی “Translate for me” که به‌زودی اضافه خواهد شد، به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوای جلسات را به ۶۹ زبان مختلف ترجمه کنند.

بیشتر بخوانید: با اصلاح گوگل کروم ، دکمه مربوط به پنل کناری حذف شد

در حال حاضر، قابلیت “Take notes for me” در مرحله پیش‌نمایش قرار دارد. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوای صوتی جلسات را به متن تبدیل کنند.

قابلیت “Translate for me” در اواخر ژوئن منتشر خواهد شد. گوگل ادعا می‌کند که این ویژگی توانایی شناسایی و ترجمه زیرنویس‌ها را به‌طور یکپارچه در تماس‌های گوگل میت دارد و از ۶۹ زبان پشتیبانی می‌کند.

دانشگاه پپرداین نیز در حال آزمایش این ابزارها به همراه ویژگی‌های جمینای برای Google Workspace است، که نشان می‌دهد این تکنولوژی‌ها در محیط‌های آموزشی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوگل میت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر