coinex
راهنمای خرید تکراتو

شرکت خودروسازی پولستار رقیب اصلی تسلا، اولین گوشی هوشمندش را معرفی کرد

شرکت خودروسازی پولستار ، که اصلی‌ترین رقیب تسلا در صنعت خودروهای برقی محسوب می‌شود، قصد دارد پا به عرصه‌ی گوشی‌های هوشمند بگذارد.

خبر تولید اولین گوشی هوشمند که توسط پولستار توسعه یافته در وب‌سایت ویبو منتشر شده است. در این پست توماس اینگلات، مدیر عامل پولستار، با تجربه‌ای که در زمینه طراحی دارد، اثرات مثبت ایده‌هایش بر طراحی خودروهای این برند را به وضوح نشان داده است.


بیشتر بخوانید:


ویژگی‌های اولین گوشی هوشمند شرکت خودروسازی پولستار

شاید تاکنون خودروهای تولیدی پولستار جزء بهترین خودروها شمرده نشده باشند، اما با تصاویری که منتشر شده می‌توان امیدوارم بود که گوشی هوشمند جدید این شرکت در دسته‌بندی بهترین گوشی های 2024 قرار گیرد. این دستگاه از نمایشگر OLED با اندازه 6.79 اینچ و نرخ نوسازی 120 هرتز، با حاشیه‌های باریک و نسبت تصویر 21:9 استفاده می‌کند که یادآور گوشی‌های سونی اکسپریا است.

شرکت خودروسازی پولستار رقیب اصلی تسلا، اولین گوشی هوشمندش را معرفی کرد

هسته اصلی این گوشی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام تشکیل شده و با 16 گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی جفت می‌شود. دوربین اصلی این گوشی از حسگر 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم اپتیکال 3 برابری برخوردار است.

گوشی پولستار از فریم فلزی و بدنه شیشه‌ای ساخته شده و توانسته گواهینامه IP68 را کسب کند؛ که این به معنای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار است. همچنین، این گوشی از باتری 5050 میلی‌آمپرساعتی، شارژ بی‌سیم 50 وات و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک پشتیبانی می‌کند.

شرکت خودروسازی پولستار رقیب اصلی تسلا، اولین گوشی هوشمندش را معرفی کرد

پولستار گوشی خود را با همکاری تیم‌های خودروسازی در سوئد و میزو در چین تولید می‌کند و سیستم‌عامل Flyme را بر روی گوشی‌های هوشمند خود ادغام کرده است. این گوشی، در واقع نسخه تغییرنام‌یافته‌ی میزو 21 پرو محسوب می‌شود.

هنوز قیمتی برای این گوشی هوشمند که احتمالا در دسته‌بندی بهترین گوشی های میان رده 2024 نیز قرار خواهد گرفت مشخص نیست اما اخبار حاکی از آن است که هفته‌ی آینده طی رویدادی، قیمت نهایی این محصول اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر