coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بازیگران سریال قطب شمال [بیوگرافی + عکس]

مجموعه‌ی قطب شمال تازه‌ترین سریال عاشقانه‌ی شبکه نمایش خانگی است که به‌زودی از فیلیمو منتشر می‌شود. برای آشنایی با بازیگران سریال قطب شمال با ما همراه شوید.

سریال قطب شمال به کارگردانی امین محمودی یکتا و نویسندگی مشترک حامد افضلی و امین محمودی یکتا، اقتباسی از رمان مشهور و محبوب کنت مونت کریستو اثر ماندگار الکساندر دوما است. مجموعه قطب شمال در هفته نخست اردیبهشت ماه 1403 از شبکه نمایش خانگی فیلیمو پخش خواهد شد.

فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، فرهاد آئیش، امیر دژاکام، بهادر زمانی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی و عباس جمشیدی‌فر برخی از بازیگران این مجموعه هستند. در ادامه، زندگینامه و عکس بازیگران سریال قطب شمال را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در پایین

بیشتر بخوانید:


بازیگران سریال قطب شمال

اولین قسمت سریال قطب شمال، جمعه هفتم اردیبهشت ماه 1403 ساعت 08:00 از شبکه نمایش خانگی فیلیمو منتشر خواهد شد. این مجموعه در ژانر درام و عاشقانه به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان ساخته شده است.

بازیگران سریال قطب شمال
بازیگران سریال قطب شمال

در این سریال علاوه‌بر بازیگرانی که در ابتدای نوشتار نام بردیم، چهره‌هایی همچون شهرام قائدی، نگار فروزنده، شهروز دل افکار، روح الله زمانی، مرتضی آقاحسینی، مه لقا می نوش، فرهنگ زرگرباشی، ماکان آریاپارسا، مهران میری، حاتم مشمولی، مسعود میرطاهری، احمد لشینی، نیما شکیبایی و آتوسا کلانتری به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

فرزاد فرزین در نقش آرشام یکتا

عکس بازیگران سریال قطب شمال

فرزاد فرزین در سوم تیر ماه سال 1360 در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی مدیریت صنعتی است. فرزین از سال 1377 با ساخت موسیقی برای فیلم کوتاه صادق هدایت به طور جدی وارد عرصه موسیقی شد.

او تا به حال هفت آلبوم موسیقی منتشر کرده و با خواننده‌های مشهوری از جمله رضا صادقی، مهدی مقدم، مهدی مدرس، امید آمری و محسن چاوشی همکاری کرده است. آلبوم شراره نخستین آلبوم رسمی او، در سال 1383 منتشر شد. وی در سال‌های 1385 و 1386 دو آلبوم با نام‌های تعقیب و تهدید به صورت غیر رسمی منتشر کرد.

دومین اثر رسمی او آلبوم شوک است که در سال 1387 انتشار یافت و با استقبال مردم روبرو شد. آلبوم شوک با فروش بیش از 140000 نسخه، در جایگاه پنجم جدول فروش قرار گرفت.

فرزین در سال 1385 با فیلم سینمایی پسران آجری وارد عرصه سینما شد، سپس در تله فیلمی با نام دنیای محبوب به کارگردانی ارسلان میرحسینی بازی کرد. در سال 1389 در فیلم سینمایی کنسرت روی آب و در سال 1391 در فیلم سینمایی سگ های پوشالی نقش‌آفرینی کرد. وی به عنوان خواننده در فیلم سینمایی سوپر استار و همچینین به عنوان آهنگساز در تله فیلم سه خط موازی ساخته‌ی محسن افشانی به ایفای نقش پرداخته است.

فرزین با حضور در سریال عاشقانه و اجرای تیتراژ این سریال، به عنوان بازیگر مطرح شد و در ادامه در سریال‌های مانکن، ملکه گدایان و فیلم آهنگ دو نفره ایفای نقش کرد.

فرزاد فرزین درباره دستمزد خوانندگی‌اش گفته است: «مدیر برنامه‌‌ام معتقد است من گران‌‌ترین خواننده ایرانم، ولی نمی‌‌دانم دیگران چه مبلغی می‌‌گیرند و وارد این مباحث نمی‌‌شوند. اما گران مفهوم جالبی نیست می‌‌توان گفت دستمزدم نسبت به کارم بالا است چون کاری که انجام می‌‌دهم متفاوت است.»

فرزاد فرزین در جشنواره art football 2014 روسیه به عنوان نماینده موسیقی ایران حضور داشت که با اجرای قطعه با تو در مراسم اختتامیه، توانست جایزه اجرای بهترین قطعه موسیقی را دریافت کند.

نازنین بیاتی در نقش صحرا

بازیگران سریال قطب شمال
عکس بازیگران سریال قطب شمال

بیوگرافی بازیگران سریال قطب شمال را با نازنین بیاتی بازیگر نقش صحرا، ادامه می‌دهیم. بیاتی در پانزدهم دی ماه سال ۱۳۶۸در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تنکابن است.

بیاتی دو خواهر به نام های ندا و نغمه دارد. پدر او اهل تفرش است و مادرش قمی بوده، اما سال‌هاست ساکن تهران هستند.

نازنین بیاتی در 23 سالگی با بازی در فیلم دربند وارد دنیای بازیگری شد و تحسین منتقدان را برانگیخت. وی در مجموعه پویانمایی تلویزیونی شکرستان به عنوان طراح صحنه، طراح لباس و صداپیشه شخصیت‌های رویا و پیشگو حضور داشت.

او در رای‌گیری از نویسندگان و منتقدان، به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن هفتمین جشنواره منتقدین سینما انتخاب شد. نازنین بیاتی علاوه بر بازیگری، به عنوان طراح لباس و صداپیشه نیز فعالیت داشته و در عرصه موسیقی نیز فعالیت می‌کند.

نازنین بیاتی برای بازی در فیلم دربند توانست نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر شود. بیاتی برای ایفای نقش در سریال نمایش خانگی گلشیفته، تندیس بهترین بازیگر زن کمدی را از نوزدهمین دوره جشنواره حافظ دریافت کرده است. او یکی از پرطرفدارترین بازیگران حال حاضر سینماست.

امیرحسین فتحی در نقش سامان

عکس بازیگران سریال قطب شمال

امیرحسین فتحی، زاده‌ی دهم مهر ماه سال ١٣٧٢ در تهران است. او دومین فرزند حسن فتحی کارگردان مطرح تئاتر، تلویزیون و سینماست. امیرحسین فتحی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی ادبیات انگلیسی و سینما و فارغ التحصیل ممتاز بازیگری از موسسه‌ی سینمایی کارنامه است. وی بازیگری را از تئاتر با نمایش آدم و حوا که در مالزی اجرا شد، آغاز کرد.

فتحی پس از حضور در فیلم سینمایی پریناز (١٣٨٩) به کارگردانی بهرام بهرامیان، برای گذراندن دوره‌های بازیگری و تحصیل به خارج از کشور رفت. امیرحسین فتحی پس از بازگشت در آثار کارگردانانی چون داوود میرباقری، بهروز شعیبی، حسن برزیده و فرزاد موتمن به نقش‌آفرینی پرداخت. او همچنین در تئاتر بالابر غذا نوشته‌ی هارولد پینتر بازی کرده است.

سریال شهرزاد دومین همکاری او با پدرش حسن فتحی، بعد از فیلم سینمایی کیفر (١٣٨٩) بوده است. این مجموعه باعث شد تا او به عنوان بازیگری جوان و تازه‌کار به خوبی شناخته شود و مورد توجه بینندگان قرار بگیرد.

امیرحسین فتحی تاکنون در آثاری همچون فیلم‌های سینمایی کشتارگاه، مزار شریف، آخرین بار کی سحر رو دیدی و سریال‌های شاهگوش، شهرزاد 1، شهرزاد 2 و جیران ایفای نقش داشته است. فتحی در مجموعه قطب شمال نقش سامان را ایفا می‌کند.

عباس جمشیدی‌فر در نقش پرویز

بازیگران سریال قطب شمال
زندگینامه بازیگران سریال قطب شمال

عباس جمشیدی‌فر در هفدهم شهریور ماه سال ۱۳۵۹در تهران به دنیا آمد. وی دانش‌آموخته‌ی رشته تئاتر و سینماست و حرفه خود را از اواخر دهه ۱۳۷۰ با بازی و نوشتن چند تئاتر آغاز کرد.

جمشیدی‌فر پس از چندین سال کار در تئاتر، با بازی در مجموعه تلویزیونی روزگار خوش حبیب آقا شناخته شد و سپس با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی سه دونگ سه دونگ که در ماه رمضان از شبکه تهران پخش شد، به شهرت رسید. سه دونگ سه دونگ یکی از پربیننده‌ترین و بهترین سریال های طنز ایرانی در سال بود.

با اینکه جمشیدی‌فر یکی از بازیگران پرکار سریال‌های تلویزیونی شده است، اما همچنان در تئاتر به طور حرفه‌ای حضور دارد. بیدارباش، باغ شیشه‌ای، خانه اجاره‌ای، پیامکی از دیار باقی، پنج دری، خوشنام، خروس جنگی و دیوار برخی از آثار کارنامه هنری عباس جمشیدی فر هستند.

از افتخارات کارنامه‌ی هنری جمشیدی‌فر می‌توان کسب جایزه اول بازیگری برای بازی در نمایش «چنان دل کندم» به کارگردانی «جواد عزتی» از جشنواره تئاتر فجر در سال 1379، دریافت جایزه سوم بازیگری از جشنواره فجر در سال 1382 برای بازی در نمایش «دن کیشوت» به کارگردانی «عقیل تقی‌زاده» و دریافت جایزه سوم بازیگری برای ایفای نقش در نمایش «آندورا» از جشنواره دانشجویی فجر در سال 1394 را نام برد.

آناهیتا درگاهی در نقش ارغوان

بازیگران سریال قطب شمال

در ادامه‌ی بیوگرافی بازیگران سریال قطب شمال می‌رسیم به آناهیتا درگاهی‌. وی زاده‌ی هفتم بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در تهران است. او فارغ التحصیل مقطع فوق لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه هنر است.

درگاهی نقاشی را نزد استاد «عباس کاتوزیان» آموخته است و از فعالان این عرصه به شمار می‌آید. وی همچنین از طراحان مطرح پوستر است و آثار متعددی در این زمینه دارد.

آناهیتا درگاهی با برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در «کاخ دیواران»، «گالری سیحون»، «موز کاخ سفید» و «جم آرت» در دبی به شهرت رسید. آخرین نمایشگاه وی به‌ نام «فصل من کجاست» آبان ماه سال ۱۳۹۷ در گالری آریانا برگزار شد.

درگاهی کار تئاتر را با میکائل شهرستانی شروع کرد، سپس سال ۱۳۹۳ به کارگاه بازیگری «آوا» رفت و با حسن معجونی تئاتر «سه خواهر» را کار کرد. او در ادامه در کلاس‌های بازیگری هومن سیدی حاضر شد و سپس فعالیت‌اش را در کلاس فرزاد موتمن ادامه داد.

آناهیتا درگاهی در ۲۹ سالگی در فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟»  برای اولین بار جلوی دوربین رفت. او در سال ۱۳۹۶ با فیلم «زرد» کنار بهرام رادان شناخته شد و یک سال بعد با نقش‌آفرینی در سریال «ممنوعه» به اوج شهرت در دنیای بازیگری رسید.

درگاهی درباره‌ی بازیگری در تئاتر گفته است: «تئاتر سربازی برای بازیگر است. وقتی تئاتر کار می‌کنی نفس به نفس تماشاگر نشستی و خودت را می‌‌سازی و جای اشتباه نداری؛ بنابراین طبعا در سینما راحت‌تر کار می‌کنی.»

آناهیتا درگاهی در ۲۹ سالگی برای بار دوم با اشکان خطیبی (بازیگر) که او نیز از همسر اول خود طلاق گرفته بود، ازدواج کرد.

بهادر زمانی در نقش همایون

بازیگران سریال قطب شمال
بیوگرافی بازیگران سریال قطب شمال

بهادر زمانی در ۱۸ آذر ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمد. وی دانش آموخته رشته کارگردانی سینما از دانشکده سینماگران جوان و همچنین دارای مدرک کارشناسی صنعت گردشگری و توریسم است.

زمانی اولین بار در ۲۱ سالگی با فیلم «جنایت و جنحه» به کارگردانی حمیدرضا محسنی جلوی دوربین رفت. وی سه سال بعد در فیلم «چشمان اسماعیل» ایفای نقش کرد.

بهادر زمانی در سال ۱۳۸۷ به طور اتفاقی از طریق یکی از دوستانش در یک فراخوان بازیگری حاضر شد و سرانجام  پس از یک ماه تست و نمونه گریم برای نقش حضرت عباس انتخاب شد و با هنرنمایی در فیلم رستاخیز به شهرت رسید.

فیلم رستاخیز در جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۲ برای بیش از ۱۴ هزار نفر به نمایش درآمد و بعد از نامزدی در ۱۱ بخش، سیمرغ بهترین فیلم و کارگردانی را از آن خود کرد. گفتنی است این فیلم ۲۴ تیر ۱۳۹۴ با کسب مجوز وزارت ارشاد، روی پرده سینما رفت؛ اما ساعتی بعد در پی مخالفت علما به دلیل انتشار چهره حضرت عباس (ع) توقیف شد.

بهادر زمانی در سال ۱۳۹۴ ازدواج کرد و یک دختر دارد. او در کنار بازیگری رشته هنرهای تجسمی و موسیقی نیز فعالیت می‌کند، البته به گفته‌ی خودش این کارها همه دلی است و هیچ برنامه اقتصادی برای آن‌ها ندارد.

فرزاد حسنی در نقش داوود

بازیگران سریال قطب شمال

فرزاد حسنی متولد 21 شهریور ماه 1356 در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته‌ی مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی است.

او علاوه بر بازیگری، مجری، گوینده و شاعر است. او با اجرای برنامه کوله پشتی به شهرت رسید. کارنامه هنری فرزاد حسنی شامل اجراها و نقش‌آفرینی‌های متتوع و متعدد می‌شود.

حسنی دوره‌های بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان و امین تارخ گذرانده است. از آثار او می‌توان به بازی در فیلم‌های سینمایی ثبت با سند برابر است، آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند، عملیات مهد کودک، آمین خواهیم گفت، در امتداد شهر، و سریال‌های سال‌های ابری، مسیر انحرافی، برای آخرین بار و کمکم کن اشاره کرد.

برنامه‌های رادیویی که حسنی اجرا کرده است عبارتند از : هفت شنبه، سه‌شنبه خط خطی، آخرشه، سندس، روز هشتم، سینما صدا، «آبنبات» (به سردبیری مژده لواسانی) از شبکه‌ی جهانی صدای آشنا «چه فرصتی چه شبی» از شبکه جوان، آخ جون جمعه از رادیو تابستانه (رادیو فصلی)، موسیقی من، جمعه من، یک ملت، هزار لبخند و اینجا شب نیست.

نیم رخ، کوله پشتی، جزر و مد، سی تا سی، مژده بده مژده بده، نو در دو، اکسیر و ماه عسل برخی از برنامه‌های تلویزیونی هستند که فرزاد حسنی اجرای آن‌ها برعهده داشته است.

فرزاد حسنی سال 1392 با آزاده نامداری ازدواج کرد. اما آن‌ها در خرداد 1393 جدا شدند.

شهرام قائدی در نقش عماد

بازیگران سریال قطب شمال
بازیگران قطب شمال

شهرام قائدی یکم شهریور ماه ۱۳۵۴ در استان فارس به دنیا آمد. او سال ۱۳۷۰ به تهران مهاجرت کرد. وی در سال 1373 در کلاس‌های بازیگری امین تارخ شرکت کرد و از طریق این کلاس در ۲۰ سالگی به گلاب آدینه و قطب‌الدین صادقی، کارگردان‌های تئاتر معرفی شد.

قائدی برای بازی در سریال «تهران ۱۱ – ۵۹۵ ج ۴۸» به کارگردانی مرضیه برومند جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۸۰ با فیلم «ارتفاع پست» به کارگردانی حاتمی کیا وارد سینما شد.

این بازیگر توانمند در سال ۱۳۸۵ با سریال «قرارگاه مسکونی» ساخته‌ی جواد رضویان شناخته شد و سه سال بعد با نقش‌آفرینی در سریال رمضانی «پنجمین خورشید» به شهرت رسید.

قائدی درباره‌ی دغدغه حرفه‌اش می‌گوید: «من با نقش‌‌هایم بسیار صادقانه برخورد می‌کنم، هیچ وقت به نقش‌‌هایی که به من سپرده شده است نارو نزدم. سعی می‌‌کنم با صداقت کامل بازی کنم، این مسئله مهم‌‌ترین دغدغه من در خصوص حرفه‌‌ام است.»

شهرام قائدی متاهل است. او  با دختر دایی خود ازدواج کرده و یک دختر به نام سارینا دارد.

فرهاد آئیش

بازیگران قطب شمال

فرهاد آئیش متولد بیست‌و‌هفتم شهریور ماه سال 1331 در تهران است. وی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی فیلمسازی در انگلستان است.

«فرهاد حشمتی عقدایی» که در دنیای هنر با نام «فرهاد آئیش» به شهرت رسیده، فعالیت هنری خود را از تئاتر انگلستان و آمریکا آغاز کرد. آئیش دوران جوانی را در شهرهای سانفرانسیسکو، واشینگتن، بوستون و برلین گذراند و در این مدت به کارگردانی و بازی در بیش از ۳۰ نمایشنامه به زبان‌های فارسی و انگلیسی پرداخت.

او پس از ۲۷ سال در سال ۱۳۷۶ به ایران بازگشت و فعالیت هنری خود را در ایران ادامه داد. آئیش در سال 1379 با نقش آفرینی در سریال «قطار ابدی» به شهرت رسید. فرهاد آئیش علاوه بر بازیگری به عنوان نمایشنامه‌نویس، تهیه‌کننده و کارگردان تئاتر در آثار بسیاری حضور داشته است.

از فیلم‌های کارنامه هنری او می‌توان یک دزدی عاشقانه، هیس! دخترها فریاد نمی زنند، کلمه سکوت کلمه، آشوب، ۵۰ کیلو آلبالو، مکس، پریناز، یک عاشقانه ساده، غلامرضا تختی، خوب بد جلف ۲، پوپک و مش ماشاالله، آینه شمعدون، کاناپه، گیج گاه و خائن کشی اشاره کرد.

امیر دژاکام در نقش تاج

بازیگران سریال قطب شمال

زندگینامه بازیگران سریال قطب شمال را با بیوگرافی امیر دژاکام که در این مجموعه نقش تاج را ایفا می‌کند به پایان می‌رسانیم. امیر دژاکام متولد 26 اردیبهشت ماه سال 1341 در کرمان است. وی فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته‌ی کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است.

امیر دژاکام بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و از فعالان این عرصه است. او همچنین در فیلم‌های سینمایی هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، مرد بازنده، آزاد به قید شرط و سریال‌های مدار صفر درجه، آخرین دعوت، ترانه مادری، سال‌های مشروطه و آثار متعدد دیگر به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده است.

دژاکام در کنار بازیگری، کارگردانی و نویسندگی هم می‌کند. نمایشنامه‌های ‏هیاهوی بسیار برای هیچ، ‏غزل کفر، ‏ساقی، ‏میرعشق، ‏چهاربند مخالف، ‏صداش بزن انار گندم، ‏طلسم نیلوفر، ‏روژان، ‏شنگرف به رنگ سیاه، ‏سرطان، ‏غزل کفر، منطق الطیر سلیمانی، ‏غزل کفر و ‏ماه منظر برخی از آثار او در زمینه‌ی نویسندگی هستند.

امیر دژاکام سال‌هاست با سیمین امیریان (نویسنده، کارگردان و مترجم) ازدواج کرده و صاحب دو فرزند دختر به‌نام‌های صوفیا و آیدا است.

خلاصه داستان سریال قطب شمال

پس از پرداختن به بیوگرافی بازیگران سریال قطب شمال ، سراغ قصه‌ی این مجموعه درام عاشقانه می‌رویم که درباره‌ی داستان عاشقانه‌ی همایون و ارغوان است. این عشق در مسیر وصال است؛ اما خیانتی هولناک، مسیر را ناهموار می‌کند و مرگ از راه می‌رسد.

بازیگران سریال قطب شمال

در خلاصه داستان سریال قطب شمال آمده است: «همایون و ارغوان در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه شماری می‌کند که مرگ از راه می‌رسد. آرشام یکتا متولد می‌شود. دختری به نام صحرا کنارش قرار می‌گیرد تا مسیر انتقام از خائنان برای آرشام هموار شود.»

کارگردان سریال قطب شمال

امین محمودی یکتا کارگردان سریال قطب شمال، در بیست‌و‌چهارم آذر ماه سال 1368 در تهران به دنیا آمد. محمودی یکتا در سریال‌های هست و نیست، پریا، مرز خوشبختی، آوای باران، مانکن، آخرین بازی، ملکه گدایان و فیلم سینمایی زنونه به عنوان بازیگر، دستیار کارگردان و نویسنده فعالیت کرده است.

امین محمودی یکتا در 29 آذر ماه سال 1397 ازدواج کرد. او در کنار کارگردانی، به عنوان نویسنده و بازیگر در عرصه‌ی هنر مشغول فعالیت است.

عوامل سریال قطب شمال

  • تهیه‌کننده: اکبر تحویلیان
  • کارگردان: امین محمودی یکتا
  • نویسنده: حامد افضلی، امین محمودی یکتا
  • مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی
  • تدوین‌گر: ژینوس پدرام
  • طراح صحنه: سعید حسنلو
  • آهنگساز: بامداد افشار
  • طراحی ترکیب صدا: حسین قورچیان
  • مدیر تولید: مجتبی برهانی زاده
  • مدیر صدابرداری: محمود کاشانی
  • طراح لباس: مرجان گلزار
  • طراح چهره‌پردازی: مونا جعفری
  • طراح جلوه های بصری: امیر ولی خانی
  • مدیر برنامه ریزی: کتایون درخشان
  • دستیار کارگردان: شایان سید محمود
  • مدیر تدارکات: جواد قاسمی
  • عکاس: کیمیا پوراحمد
  • منشی صحنه: مائده رفیعی
  • سرمایه گذار: ماکان آریاپارسا

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال قطب شمال نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

در این مجموعه فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، فرهاد آئیش، امیر دژاکام، بهادر زمانی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، شهروز دل افکار، روح الله زمانی، مرتضی آقاحسینی، مه لقا می نوش، فرهنگ زرگرباشی، ماکان آریاپارسا، مهران میری، حاتم مشمولی، مسعود میرطاهری، احمد لشینی، نیما شکیبایی و آتوسا کلانتری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کارگردان سریال قطب شمال کیست؟

مجموعه قطب شمال در ژانر درام و عاشقانه به کارگردانی امین محمودی یکتا ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بازیگران سریال قطب شمال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر