coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آیکو Z9x گواهی NBTC تایلند را دریافت کرد؛ عرضه جهانی نزدیک است

آیکو Z9x در پلتفرم صدور گواهی NBTC تایلند ظاهر شد. این گوشی به زودی در چین و پس از آن در بازارهای جهانی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

یک گوشی هوشمند جدید از سری Z آیکو به زودی در بازار جهانی عرضه خواهد شد. این گوشی با نام تجاری iQOO Z9x اخیرا در مرجع صدور گواهی NBTC تایلند ظاهر شده و به احتمال زیاد اواخر این هفته در چین عرضه خواهد شد. در ادامه با ما همراه باشید تا مروری بر مشخصات آیکو Z9x که تاکنون فاش شده، داشته باشیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گواهی NBTC آیکو Z9x

گوشی جدید آیکو تحت عنوان آیکو Z9x با شماره مدل I2219 در پلتفرم صدور گواهی NBTC تایلند قرار گرفته است. متاسفانه در این گواهی اشاره چندانی به مشخصات و ویژگی‌های این گوشی نشده، اما به لطف افشاگری‌های ماه فوریه، تا حدودی از مشخصات کلیدی این دستگاه آگاه هستیم. برای مثال، انتظار می‌رود که آیکو زد 9 ایکس به تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 کوالکام و یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 44 واتی مجهز شود.

آیکو Z9x
گواهی NBTC آیکو Z9x

گفته می‌شود که این گوشی دارای یک صفحه نمایش LCD با نرخ نو‌سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 1000 نیت خواهد بود. در پنل پشتی آن نیز یک دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. این گوشی در پیکربندی‌های مختلف مانند 8 / 256 گیگابایتی و 12 / 256 گیگابایتی وارد بازار خواهد شد.

در هر صورت، ظاهر شدن iQOO Z9x در فهرست NBTC، نشان‌دهنده عرضه قریب‌الوقوع آن در سطح جهانی است. از آنجایی که زمان عرضه در چین هم نزدیک است، عرضه در بازارهای بین‌المللی به زودی به وقوع خواهد پیوست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی آیکو Z9x چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر