coinex
راهنمای خرید تکراتو

بسته های رومینگ همراه اول ویژه حج تمتع 1403 [+ جزئیات]

همراه اول یکی از مطرح ترین اپراتور های کشور برای کاربرانی که قصد سفر حج را دارند بسته های ویژه ای تدارک دیده است. بر اساس اعلام این اپراتور شما می‌تواند با مراجعه به اپلیکیشن همراه من، مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول و یا از طریق شماره گیری کد دستوری *10*40# و انتخاب گزینه 5 از بسته های رومینگ همراه اول ویژه حج تمتع از تاریخ 2 اردیبهشت تا 15 تیر استفاده کنید.

بر اساس اعلام این اپراتور، سرویس رومینگ عربستان فقط در اپراتور ZAlN و STC قابل دسترسی است. برا بهینه سازی مصرف خود بهتر است در داخل کشور و قبل از خروج از گیت بسته مورد نظر خود را تهیه کنید اما اگر فراموش کردید نگران نباشید چرا که دوستانتان می‌توانند بسته ها را برای شما خریداری و فعال نمایند.

بیشتر بخوانید: سرعت اینترنت کشور ۱۰۰ برابر می‌شود

با تهیه بسته های رومینگ همراه اول ویژه حج تمتع شما به تمامی پرتال های بانکی، همراه بانک ها، وب سایت ها و اپ های داخلی دسترسی دارید. شما حتی با تهیه این بسته های مکالمه و هدیه آن قادر به برقراری یا دریافت تماس های رایگان از داخل ایران یا عربستان هستید اما بخاطر داشته باشید که امکان تماس با کشور ثالث« تماس بین الملل در حالت رومینگ» میسر نمی‌باشد.

بر اساس اعلام همراه اول، در صورت تمام شدن بسته اینترنت رومینگ هدیه مکالمه و پیامک شما همچنان محفوظ باقی می‌ماند اما امکان فعالسازی بسته های رومینگ با بسته های نامحدود به طور همزمان وجود ندارد. در بسته های مکالمه میزان مصرف شما با توجه به دقیقه مکالمه از بسته کسرمی‌گردد.

اگر هنگام خرید بسته های رومینگ همراه اول ویژه حج تمتع سرویس رومینگ شما فعال نباشد قبل از فعال شدن بسته، سرویستان فعال می‌شود. در جریان باشید بسته به صورت خودکار تمدید نمی‌گردد.

این بسته‌ها برای کلیه سیم‌کارت‌های حقیقی و حقوقی و دائمی و اعتباری قابل تهیه است و کاربرانی که قصد تهیه بسته برای دوستانشان را دارند فقط از طریق کارت بانکی می‌توانند برای مشترک حقیقی اقدام نمایند. قسمت پیامک هدیه بسته های خریداری شده فقط برای ارسال پیامک با ایران با کد 0098 قابل استفاده است.

همراه اول همچنین مشخص کرده که سقف سرعت بسته اینترنت نامحدود رومینگ بعد از مصرف منصفانه کاهش خواهد یافت ولی امکان دسترسی به شبکه دیتا تا انتهای بازه زمانی برقرار خواهد بود.در بسته اینترنت رومینگ نامحدود 90 روزه عربستان، بعد از مقدار مصرف منصفانه 10 گیگابایت سرعت مصرف به 256 کیلوبیت در ثانیه می‌رسد.بسته‌های هدیه مکالمه و پیامک همزمان با فعالسازی بسته دیتا از سمت سیستم برای مشترک فعال می‌شوند.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره‌ی بسته های رومینگ همراه اول ویژه حج تمتع چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر