coinex
راهنمای خرید تکراتو

باگ عجیب واتساپ مانع از ارسال ویدئو می‌شود

واتساپ به عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان جهان شناخته می‌شود که به معنایی برای میلیاردها نفر در زندگی روزمره‌شان ضروری است. به نظر می‌رسد این اپلیکیشن پر کاربر، با مشکل جدیدی مواجه شده است. باگ عجیب واتساپ اجازه ارسال ویدئو را نمی‌دهدآنطور که گزارش شده به نظر کاربران زیادی از اینکه هنگام ارسال ویدئو دچار مشکل شده‌اند گلایه دارند. باگ عجیب واتساپ که در نسخه جدید (v2.24.9.34) ظاهر شده، زمانی که قصد ارسال ویدئویی را دارید، با یک خطا روبرو می‌شوید با این مضمون که “امکان ارسال این ویدئو وجود ندارد، یک ویدئو دیگر انتخاب کرده و مجدد امتحان کنید”


بیشتر بخوانید: 


باگ عجیب واتساپ

موضوع زمانی ناراحت‌کننده می‌شود که این خطا پس از پردازش کامل ویدئو ظاهر می‌شود. این به این معناست که شما بیشتر از زمان خود را صرف می‌کنید و باز هم نمی‌توانید ویدیوها را ارسال کنید. این مشکل هنگام فرستادن عکس‌ها یا سایر نوع فایل‌ها ظاهر نمی‌شود. به نظر می‌رسد که ویدیوهایی که به صورت محلی فیلمبرداری یا دانلود شده‌اند، با این مشکل مواجه می‌شوند.

با این حال، همه گوشی‌های اندروید این مشکل را تجربه نمی‌کنند. یک راه حل موقت این است که به یک نسخه قدیمی‌تر از واتساپ بازگردید؛ چراکه برخی آزمایش‌ها نشان داده که این خطا در نسخه‌های قدیمی‌تر بروز نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر