coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تبلت لنوو تب K11 پلاس (Lenovo Tab K11 Plus) به زودی در بازار جهانی عرضه خواهد شد

تبلت لنوو تب K11 پلاس به زودی به عنوان یک تبلت اقتصادی و پایین‌رده راهی بازارهای جهانی خواهد شد. این تبلت در واقع یک نسخه تغییر نام یافته از لنوو Zhaoyang K11 عرضه شده در چین است

لنوو به تازگی از تبلت Zhaoyang K11 خود در کشور چین رونمایی کرده است. یک تبلت مالتی‌مدیا پایین‌رده با صفحه نمایش بزرگ 2K که با پردازنده اسنپدراگون فورجی جفت شده است. حال، گفته می‌شود که این تبلت به زودی با نام دیگری در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات تبلت لنوو تب K11 پلاس

بر اساس گفته‌های TheTechOutlook، تبلت جدید لنوو یعنی Zhaoyang K11 اخیرا با نام Lenovo Tab K11 Plus در پایگاه‌های اطلاعاتی TDRA ،UL Demko و TUV مشاهده شده است. این تبلت در این مراجع با دو شماره مدل مختلف یعنی TB352FU و TB352XU دیده شده است. نسخه وای‌فای Lenovo Zhaoyang K11 نیز دارای شماره مدل TB352FC و نسخه وای‌فای + LTE آن دارای شماره مدل TB352XC بود.

تبلت لنوو تب K11 پلاس

اطلاعات موجود در این گواهی‌ها نشان می‌دهند که تبلت لنوو Tab K11 پلاس هم در دو مدل WiFi و WiFi + LTE عرضه خواهد شد. طبق آنچه که در گواهی UL Demko ذکر شده، هر دو مدل با شارژرهای 15 و 20 واتی آزمایش شده‌اند. انتظار می‌رود که کلیه مشخصات تب K11 پلاس مشابه لنوو Zhaoyang K11 باشد. به همین دلیل در ادامه مروری بر مشخصات کلیدی این دستگاه خواهیم داشت.

لنوو Zhaoyang K11 دارای یک صفحه نمایش 11.5 اینچی IPS با وضوح 2K، روشنایی 400 نیت و نرخ نوسازی 90 هرتز است. صفحه نمایش این تبلت، برای فشار کمتر بر چشم کاربران، گواهی‌های نور آبی کم TUV و نور بدون سوسو را دریافت کرده است. برای تصویربرداری، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت تعبیه شده است.

از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 680 کوالکام، حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، بلندگو چهارگانه به همراه میکروفون دوگانه، رابط کاربری ZUI 16 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 و باتری 8600 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 20 واتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تبلت لنوو تب K11 پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر